ریپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

رپورتاژ آگهی را می توان اخبار تبلیغاتی دانست که در سایت های مختلفی منتشر شده است که برای هدایت کاربر به برند مربوط دارای لینک هایی به صورت فالو یا نوفالو می باشد. در کشورهای دیگر ریپورتاژ بعنوان pr (روابط عمومی) اینترنتی شناخته می شود چون رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین راه ها برای رشد روابط تجاری است. اما باید به نکاتی مثل اصول ریپورتاژ نویسی، قیمت آن و بررسی اسپم اسکور و اعتبار دامنه سایت آگهی کننده توجه کنید. قبل از اینکه شروع به نوشتن ریپورتاژ کنید، حتما مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و براساس آن از محرک‌های عاطفی مناسب در عناوین محتوای خود استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که افراد مختلف، حس‌های متفاوتی دارند و همه آن‌ها را برای نوشتن ریپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید تا بتوانید افراد مختلف را به مطالعه ریپورتاژ خود ترغیب کنید.

بنابراین هنگام خرید ریپورتاژ آگهی حتماً باید مخاطبان آن رسانه را در نظر داشته باشید تا بهترین نتایج را از آن بگیرید. بنابراین همیشه گران بودن ریپورتاژ آگهی به معنای بهتر بودن آن نمی باشد! حتماً باید به ویژگی های آن رسانه و مرتبط بودن با کسب و کارتان دقت کنید. در اکثر مواقع خرید رپورتاژ آگهی از یک سایت مرتبط و با رتبه متوسط بهتر از خرید ریپورتاژ آگهی از رسانه های بزرگ اما غیرمرتبط است.

©کپی رایت تمامی حقوق این وبسرویس (وب سایت، سامانه و محصولات) متعلق به محتوا پرداز سامانه (اسپراک) می‌باشد. سرویس ریپورتاژ و بکلینک سئو اسپات را طوری پیاده سازی کرده ایم که از کسانی که هیچ ایده ای در مورد سئو ندارند تا کسانی که به صورت حرفه این در این زمینه کار می کنند به راحتی از آن بهره ببرند. همچنین ساختار سایت ها به طوریپیاده سازی شده اند که مطلوب برای خزش موتور های گوگل و غیره باشند تا مطالب سایت به سرعت ایندکس شوند و شما بکلینک های خود را به حداقل زمان دریافت کنید و نتایج دلخواه خود را سریع تر به ثمر برسانید. از آن جایی که در فضای مجازی عملا کسی نمی تواند به راحتی در مورد رسانه ها و سایت ها اطلاعات کسب کند و به آن ها اعتماد کند اهمیت وب سایت های مرجع که به عنوان واسط اعتبار سنجی را انجام دهد بسیار بالا است.

ما پر بازده ترین رپورتاژ آگهی را ارائه می کنیم

ریپورتاژ به‌ طور کلی متن‌ هایی هستند که وظیفه اساسی آن‌ها معرفی کردن محصولات و کسب و کار‌های متنوع به طور غیر‌مستقیم است. ریپورتاژ آگهی یک نوع ریپورتاژمحبوب است که به صورت غیر مستقیم و با استفاده از یک خبر به معرفی محصولات می‌پردازد. روژسا با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع در بازار قصد دارد کاربران خود را که عمدتا برنامه نویسان، مدیران شبکه، استاد دانشگاه و … از هدف‌های این فروشگاه می‌توان به معرفی و بررسی تخصصی محصولات High-End، امکان واردات محصولات با کیفیت، ارائه محصولات با قیمت واقعی و مناسب، بررسی تست‌ها و گارانتی محصولات وارداتی و …

درست است که استفاده از کلمات کلیدی برای کیفیت محتوا شما یک امتیاز محسوب می‌شود اما وقتی رقبای زیادی از همان کلمه کلیدی استفاده می‌کنند، آن زمان محتوا شما توجه ویژه‌ای دریافت نمی‌کند. برای یک موسسه حقوقی 20 رپورتاژ منتشر کردم که هر کدام از آنها در صفحه اول رتبه گرفته بودند و از گوگل ورودی داشتند. یک راه خیلی خوب این است که شما از تبلیغات PPC بهره بگیرید تا رپورتاژ تان بیشتر بازدید بگیرد. استفاده از این تکنیک ها می تواند با هرچه بهتر دیدن شدن و افزایش تاثیر رپورتاژ تاثیر بگذارد.

رپورتاژ آگهی موثرترین راه برای بهبود رتبه بندی سایت شما در نتایج موتورهای جستجو مثل گوگل است:

فراموش نکنید کلمات کلیدی درست و مرتبط با خدمات یا برند خود در آگهی را انتخاب و به سایت خود مستقیم لینک کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های شما بهبود پیدا کند. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط خود مجله خبری مدرن بک لینک سایت منتشر شده است. به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. برخی از سایت های درج آگهی هستند که امکان بارگزاری رایگانمحتوابه همراه لینک را برایتان فراهم کرده اند، اما اعتبار دامنه آن ها پایین بوده و یا اسپم اسکور بالایی دارند.

فروشگاه محتوا چیست؟

ما در خانواده‌ی بزرگ وستا متشکل از چندین تیم از لاین‌های خدماتی برای تحقق رویاهایمان تلاش می‌کنیم و در کنار یکدیگر از تماشای آنچه روزی تصور کرده بودیم و حالا به آن تجسم بخشیده‌ایم لذت می‌بریم. اکنون آماده‌ایم تا با ارائه دانش و تخصص خود بر پایه تکنولوژی‌های مدرن به مشتریان و کارفرمایان عزیز خدمت‌رسانی کنیم. برای این کار باید تمامی پرسوناهایی که از خدمات سایت شما استفاده می‌کنند، را در نظر بگیرید. از طرف دیگر از آن جایی که ریپورتاژ غالبا به صورت یک گزارش است، نیاز است که پرسوناهای فرعی را نیز در حین نگارش آن در نظر بگیرید. به دلیل رنک بالا و اتوریتی سایت آگهی گیرنده، می‌تواند بهترین اثر را روی کسب و کار شما بگذارد.

در صورتی که آن پست به صورت جذاب طراحی شده باشد، در انتها، لینکی از یک فردی که همیشه در حال مسافرت است قرار می‌گیرد؛ در این صورت ممکن است شما وارد صفحه‌ی آن فرد شوید و او را دنبال نمایید. با این مثال سعی کردیم که ساز و کار تبلیغات غیر مستقیم را برای شما شرح دهیم. ریپورتاژ آگهی های ثبت شده توسط لینک یار بصورت پیگیری و افزایش اقتدار سایت شما می باشد و شما می توانید با توجه به موضوع و بودجه و قیمت خود رپورتاژ را خریداری نمایید. زمانی که نیاز به قرار دادن ریپورتاژ در سایت تبلیغات ریپورتاژ دارید، باید داستان را به صورت کمپین، برنامه ریزی و اجرا کنید.

در این نوع رپرتاژ انواع المان‌های گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران می‌شوند. افرادی که به دنبال رتبه گرفتن سایت در گوگل هستند به خوبی می‌توانند با کمک ریپورتاژ بازدید کنندگان بیشتری به خود جذب کرده و مورد علاقه گوگل شوند و رتبه خوبی کسب کنند زیرا یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو، ریپورتاژ است. از طرفی دیگر به دلیل فالو بودن لینک‌ها در رپورتاژ، خواننده‌ها مستقیما می‌توانند وارد سایت شما شوند. ریپورتاژ به صورتی که در حال حاضر به کار گرفته می شود به معنای محتوایی است که رسانه ها در ازای دریافت مبلغی منتشر می کنند و با خرید ریپورتاژ بسته به نوع نیاز می تواند جهت دریافت بکلینک و یا اکسپوژر یا هردو به کار گرفته شود. این آژانس تبلیغاتی از سال 1393 در زمینه رپورتاژ آگهی خدمات ارائه می دهد و تاکنون بیش از 4000 پروژه و اخبار تبلیغاتی را در سایت های خبری منتشر کرده است. در حال حاضر این خبرگزاری با بیش از 200 سایت خبری مطرح و قدرتمند در ایران در ارتباط است.

  • این رپورتاژها با زحمات زیادی تهیه شده و با اینکه قیمت کمی دارند ولی تاثیر بسیار بالایی در بالابردن رنک و رتبه کلی سایت دارند.
  • از همه اینها هم بگذریم چالش جدی با خبرگذاری ها داریم، بیشتر خبرگذاری ها هدینگ رپورتاژ را قرار نمی دهند، برخی از آنها بدون اطلاع ممکن است رپورتاژ را حذف کنند.
  • موسسه تام آكادمی که زير نظر گروه آموزشی پژوهشی تام فعاليت می‌کند، فعالیت اصلی خود را در قالب یک شعار محوری، یعنی دسترسی سريع و آسان و بدون واسطه به محتواي آموزشی، مشاوره‌ای و پژوهشی در همه حوزه‌ها تعریف نموده است.