ریپورتاژ آگهی چیست؟ و چه تاثیری بر سئو سایت و افزایش مشتری دارد؟ | مدرن بک لینک

برای رپورتاژ آگهی دانشگاهی تخفیف دارین؟ خیلی ممنون میشم اگر تخفیف داشته باشین. در این روش شما با استفاده از درگاه پرداخت معتبر زرین پال مبلغ را بصورت آنلاین پرداخت می نمایید. متن فارسی هیچ خطری ندارد اما بهترست برای رپورتاژها در یک وبلاگ فارسی لینک گرفت. نسبت به ایندکس شدن مطالب تضمینی از سمت ما وجود ندارد ولی برای ایندکس شدن راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

شما با ثبت نام کردن در این سایت‌ها به سادگی می‌توانید آگهی خود را در آن‌ها انتشار دهید. برای ثبت نام در این سایت‌ها احتیاج به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. درطی ریپورتاژ خود بعد از بیان مسائل و ارائه یک سری از حقایق باید مواردی را عنوان کنید که برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کند و از سوی دیگرقابل استفاده باشد. یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما کدام یک از احتیاجات او را برطرف می‌کند. تبلیغات کلیکی یعنی تبلیغ شما در هزاران سایت پربازدید نمایش داده می‌شود و فقط در ازای تعداد کلیک‌ها هزینه پرداخت می‌‌کنید. زیرا استفاده از لینک‌های تکرای موجب می‌شود گوگل سایت را جریمه کند و افت رتبه شدیدی داشته باشد.

چگونه سفارش رپورتاژ آگهی دهیم؟

چنین سایت هایی نه تنها باعث بهبود در وضعیتسئوی سایتشما نمی شوند، بلکه احتمال کاهش رتبه هم برایتان وجود دارد. یکی از نکات مهم در نگارش رپورتاژ این است که کلمات کلیدی مناسبی را برای دریافت لینک به سایت خود مشخص نمایید. بهتر است که یکی از مجله خبری مدرن بک لینک کلماتی را که مشخص نموده‌اید به صفحه اول و دیگر کلمات را به صفحات داخلی وبسایت خود، لینک دهید. رپورتاژ از بروزترین روش های برند سازی و بازار یابی است و دارای تاثیر مثبتی روی سئو سایت است و یکی از روش های بهبود سئو و افزایش بازدید است.

توجه به دغدغه‌های مخاطبین

یکی دیگر از نکاتی که هنگام تهیه رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید این است که مطلب شما طولانی نشود. در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود می‌گردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. این نوع رپرتاژ ریشه در روزنامه‌ها و مجلات دارد و در این رسانه‌ها از قدیم تاکنون استفاده فراوانی داشته‌است. به عنوان مثال در یک گزارش یا مقاله در روزنامه‌ها و مجلات به معرفی محصول مرتبط نیز پرداخته می‌شده‌است.

از دیگر نکاتی که حتماباید بررسی کنید اسپم اسکور است که هرچقد میزان آن کمتر باشد بهتر است. اسپم اسکور درواقع معیاری است که گوگل با آن سایت های اسپم را شناسایی میکند و درواقع اگر در سایتی که از نظر گوگل اسپم است بک لینک بگیرید روی سئو شما تاثیر منفی دارد. در واقع بک لینک از سایت های اسپم یکی از کارهایی است که در سئو منفی انجام میشود. اسپم اسکور یک عددی بین 1 تا 10 می باشد و معمولا اسپم اسکور کمتر از 3یا4 قابل قبول است . این یک اشتباه محض است که فکر کنیم رپورتاژ تنها عامل اصلی بهبود جایگاه کلمه ما در گوگل خواهد بود بک لینک ، محتوای خوب و کاربر پسند خود صفحه ما و …. انتشار رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار زیاد (دامین آتوریتی، پیج آتوریتی ، اسپم اسکور پایین و … ) نتایج شما را در گوگل بهبود می دهد و به بهبود برندسازی شما کمک می کند در کل موجب قدرت گرفتن سایت شما نسبت به رپورتاژ مربوط خواهد شد.

  • به‌طور مثال استفاده از بنر‌ها ثابت و متحرک برای تبلیغات هزینه‌هایی را به صورت دوره‌ای برای شما خواهد‌داشت و شما باید پس از اتمام دوره مجدد هزینه‌ای را پرداخت کنید تا یک بنر تبلیغاتی داشته‌باشید.
  • برای تهیه یک رپورتاژ آگهی مناسب و تهیه متن آن، رعایت کردن برخی از نکات کلیدی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کم‌ترین زمان ممکن به نتایج درخشان دست یافته و با انتشار آن در سایت‌های فعال و معتبر، رتبه سایت خود را ارتقا دهید.
  • ریپورتاژ شما باید با لحنی نگاشته شود که محتوای آن، تبلیغ را به مخاطب القا نکند.
  • رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید گام به گام بتوانید ساختار درست آن را از لحظه شروع تا نقطه پایان و نوشتن کال تو اکشن رعایت کنید.
نکته ای که باید دررپورتاژ نویسیمدنظر قرار دهید این است که، قبل از دست به قلم شدن، باید پرسونای مخاطب یک سایت را بدانید. به طور مثال نمی توانید در یک سایتی مثل دیجیاتو ( دیجیاتو سایتی در حوزه فناوری است) رپورتاژی در زمینه ورزش بدنسازی منتشر کنید. اگر هم بتوانید و اگر تحریریه آن سایت از شما قبول کنند، مخاطب هدف شما در آن سایت نیست. همچنین تمامی سایت ها امکان ایندکس صفحات از طریق سرچ کنسول را دارند و شما اگر خیلی عجله داشته باشید می توانید درخواست ایندکس دستی تمامی ریپورتاژ های خود را بدهید تا در زمانی حدود 48 ساعت بک لینک های خود به گوگل معرفی کنید. برای مثال هر مقاله ای که در یکی از سایت ها منتشر شود به مرور در تمامی سایت های دیگر منتشر می شود و کلمات کلیدی مرتبط آن ها به یک دیگر به صورت طبقه بندی شده لینک داده می شوند. بسیاری از کسب و کارها یا شعب آنلاین خود را راه انداخته اند یا حداقل ایده و برنامه ای برای آن دارند و هرکس که از این قافله جا بماند در آینده باید هزینه هایی بسیار زیادی برای حفظ توانایی رقابت خود بپردازد.

سایت های که اعتبار دامنه بالاتر از 50 دارند سایت های مناسبی هستند. فروشگاه گوشی شاپ یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی و تبلت فعالیت می‌کند. این فروشگاه از سال 1384 فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد و با استفاده از متخصصان و طراحان خود اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند ایرانی را بنیان گذاری کردند. پیشنهاد می کنیم مقاله “درج ریپورتاژ چه مزایای دارد؟” را نیز مطالعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله “رپورتاژ چیست و چگونه آن‌ها را تهیه کنیم؟” رانیز مطالعه کنید. منظور کاتلر از بازار هدف چیست؟ چطور می‌توانیم بازار را بخش‌بندی کنیم تا بهترین بخش را هدف بگیریم؟ این مقاله…