ریپورتاژ آگهی چیست؟ و چه تاثیری بر سئو سایت و افزایش مشتری دارد؟ | مدرن بک لینک

با کسب امتیاز در انجمن پرسش و پاسخ میتوانید برای مدیریت سامانه ای زیرنظر شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت اقدام نمایید . انجمن پرسش و پاسخ زیر نظر شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت ساختار سازی شده در راستای بهبود عملکرد جامعه ایرانی . از خدمات این بستر می توان به ارائه گزارش در رسانه های مختلف با ارزان ترین قیمت و با کمترین زمان ممکن اشاره کرد. این پلتفرم بیش از 900 مجله خبری مدرن بک لینک سایت فارسی، عربی و انگلیسی را برای ارائه به مشتریان خود گردآوری کرده است. این یک پلتفرم پیشرفته برای وب مسترهایی است که سیاست های تبلیغاتی خود را با سیاست های تبلیغاتی و فروش راه اندازی کرده اند. آژانس بازاریابی نوین بیش از 10 سال است که در حوزه فناوری های دیجیتال فعالیت می کند و تاکنون بیش از 100 برند معتبر را در سبد خدمات گزارش دهی خود به ثبت رسانده است.

رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) چیست؟

ضمن اینکه انتشارمتعدد ریپورتاژ می‌تواند به بالا تر رفتن اعتبار برند شما کمک کند. فروشگاه گوشی شاپ در زمینه فروش تبلت و گوشی فعالیت می‌کند متن زیر نمونه از رپورتاژ آگهی درباره این سایت است. متن زیر یک نمونه ریپورتاژ آگهی است که این متن برای یک فروشگاه اینترنتی که در زمینه ساعت و زیورآلات فعالیت می‌کند، تهیه شده‌است. در رپورتاژ هم مانند یک مقاله یا خبر باید از المان‌های تصویری به ویژه عکس‌های جذاب و مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خودتان استفاده کنید.

نوشتن رپورتاژ؛ نحوه نگارش ریپورتاژ اگهی

ریپورتاژ در اصل یکی از بهترین و اصلی ترین روش ها برای برند سازی و تبلیغات آنلاین و اینترنتی می باشد که بزرگترین مارک های دنیا برای جذب مشتری و ارائه محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند. ریپورتاژ آگهی در اصل تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان دارد زیرا نوعی تبلیغ غیر مستقیم می باشد. ریپورتاژ آگهی با سایر روش های تبلیغاتی متفاوت می باشد، روش های تبلیغاتی معمولی از یک تصویر استفاده کرده و پیام برند را به مخاطب می رساند. اما روش ریپورتاژ محتوا محور بوده و مطالب استفاده شده در آن ها بلند می باشد که در آن از مزایای محصول، خدمات و … گفته می شود یا به شکل یا روایتی ویژگی های محصول را برای مخاطبان ذکر می کند. موارد استفاده از ریپورتاژ دسته های کلی هستند، شرکتی می تواند برای اطلاع رسانی زمان قرعه کشی، با انتشار رپورتاژ در سایت های خبری، تاریخ قرعه کشی را به اطلاع عموم برساند. در صورتی که فقط برای لینک سازی از رپورتاژ ها استفاده می کنید، می بایست بایست به این موضوعیت و حوزه فعالیت سایت انتشار دهنده توجه کنید.

آژانس بازاریابی دیجیتال راش وب یکی از قدیمی ترین پلتفرم های گزارش دهی است که از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین ارسال گزارش شما به 400 رسانه داخلی و 4000 رسانه مختلف بین المللی با توجه به حوزه فعالیت شما و گزارش تحلیلی آنی با آمار دقیق نتایج کمپین شما از دیگر خدمات این سایت می باشد. بسته به حجم خرید شما، این پلتفرم گزارش شما را برای یک یا چند روز در جایگاه های خبری خود قرار می دهد. وجه واریزی را به شماره کارت واریز نمایید و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط شوید و متن ها را ارسال نمایید. به جز سایت های بالا سایت های دانشگاهی دیگری نیز هستند که در صورت نیاز در آن سایت ها نیز درج خواهد شد. برای گوگل چیزی به نام فیلتر بودن یا نبودن سایت وجود ندارد و گوگل آن محتوا را خواهد دید و تاثیر آن را لحاظ خواهد کرد.

نمونه‌هایی از بهترین کمپ…

همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند. طبیعتا کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید. حتماً شما هم این جمله معروف را شنیده‌اید که یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه سخن می‌گوید.

  • این سایت یکی از اولین کمپین های رسانه آنلاین برای مشاغل است و با هزاران رسانه داخلی و بین المللی برای انتشار محتوا همکاری می کند.
  • یکی از نکات مهم در نگارش رپورتاژ این است که کلمات کلیدی مناسبی را برای دریافت لینک به سایت خود مشخص نمایید.
  • رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های دیگر هزینه مناسب‌تری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد.
  • فروشگاه گوشی شاپ یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی و تبلت فعالیت می‌کند.
ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت هستیم که کلیه خدماتی که کسب و کارشما، برای رشد در فضای دیجیتال به آنها نیاز دارد را برنامه ریزی و اجرا میکنیم. به هیچ عنوان از ریپورتاژ تکراری برای سایت‌های مختلف استفاده نکنید، زیرا هیچ تاثیری در رتبه‌بندی سایت شما نخواهند شد. الگوریتم‌های گوگل هوشمند شده و محتواهای تکراری را تشخیص می‌دهند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند. برای تاثیرگذاری بیشتر ریپورتاژ، بهتر است از سایت‌های استفاده کنید که مرتبط با حوزه کاری شما باشد. یکی از انواع رپورتاژ آگهی، نوع رسانه‌ای آن است که افرادی که تمایل به انجام تبلیغات در مجله‌ها، روزنامه‌ها، تلویزیون و اینترنت دارند از آن استفاده می‌کنند. معمولا برای انتشار ریپورتاژ آگهی سایت های خبر گذاری سایت های مناسبی هستند.