ریپورتاژ آگهی چیست و چگونه یک ریپورتاژ حرفه ای بنویسیم؟ | مدرن بک لینک

فراموش نکنید کلمات کلیدی درست و مرتبط با خدمات یا برند خود در آگهی را انتخاب و به سایت خود مستقیم لینک کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های شما بهبود پیدا کند. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط خود سایت منتشر شده است. به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. برخی از سایت های درج آگهی هستند که امکان بارگزاری رایگانمحتوابه همراه لینک را برایتان فراهم کرده اند، اما اعتبار دامنه آن ها پایین بوده و یا اسپم اسکور بالایی دارند.

ریپورتاژ خبری چیست؟

کوچک‌ترین جایی که مخاطب متوجه شود که در حال مطالعه‌ی یک مقاله‌ی تبلیغاتی به جای یک ریپورتاژ آگهی است، دست از مطالعه خواهد کشید. برای این که در این زمینه مهارت یابید پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا اقدام به نگارش ریپورتاژهایی نمایید که بدون هیچ عمدی در تبلیغ، مطالبی را به مخاطبان آموزش دهد. اما تنها چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند بحث تولید محتوای مرتبط با کسب و کار برای کاربران خود در وب است که میزان موفقیت استارتاپ یا برند شما را به شدت افزایش می دهد. یک ریپورتاژ آگهی خوب باید علاوه بر متن اصلی دارای عنوان جذاب و مناسب بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه باشد و توجه داشته باشید که حتما از کلمه کلیدی اصلی در عنوان مقاله استفاده کنید. بعد از انتخاب یک عنوان مناسب، باید برای جلب توجه و ترغیب خواننده که ادامه متن و ریپورتاژ آگهی شما را بخواند یک مقدمه یا چکیده مناسب که حاوی مهم ترین اطلاعات متن اصلی و موضوع تبلیغ آگهی شما است، را بنویسید.

  • همانطور که در متن بالا مشاهده می‌کنید معرفی برند خود و شروع فعالیت و همچنین گفتن هدف کسب و کار خود یکی از راه‌های است که می‌توانید حسن نیت خود را به مخاطبان نشان دهید.
  • متن‌های رپورتاژ باید دارای عنوان‌های مناسب و جذاب باشند زیرا 90 درصد مخاطبان ابتدا به عنوان متن‌ها توجه می‌کنند و سپس متن اصلی را می‌خوانند.
  • رپورتاژ بایستی به قدری خوب کار شده باشد که ورودی ارگانیک از گوگل داشته باشد.
  • تبلیغات غیر مستقیم، تبلیغاتی هستند که به صورت استراتژیک اجرا می‌شوند.

رایامارکتینگ در ادامه شما را با نمونه‌های از این متن‌ها آشنا خواهد کرد و نکات این متن‌ها را در انتهای آن‌ها ذکر خواهیم‌کرد. قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به‌صرفه است. به‌طور مثال استفاده از بنر‌ها ثابت و متحرک برای تبلیغات هزینه‌هایی را به صورت دوره‌ای برای شما خواهد‌داشت و شما باید پس از اتمام دوره مجدد هزینه‌ای را پرداخت کنید تا یک بنر تبلیغاتی داشته‌باشید. اما شما تنها با یکبار هزینه کردن می‌توانید به صورت دائمی از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهید‌داشت.

مجله خبری مدرن بک لینک آگهی یا همان تبلیغ آگهی درواقع نوعی متن یا مقاله خبری است که برای معرفی خدمات، محصول یا ویژگی های کسب و کارتان می باشد که برای فروش محصولاتتان، تبلیغ آگهی را با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا هر سایت مناسب منتشر کنید. متن ریپورتاژ باید در سایت های پر بازدید خبری و مرتبط با کسب و کارتان درج شود. البته در داخل متن باید چند کلمه کلیدی هدف به سایت شما لینک شود و به این ترتیب می توانید رتبه سایت خود را پایین آورده و محصول خود را به فروش برسانید. به عبارت دیگر می‌توان رپورتاژ آگهی را سبکی از تبلیغات همسان دانست که امروزه کسب و کارها در بستر فضای آنلاین، از آن استفاده می‌ کنند. از انواع محتوای ویدئویی، تصویری و صوتی می‌ توان با هدف انتشار رپورتاژ استفاده کرد.

هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد. ریپورتاژ خبری یکی از محبوب ترین روش‌های تبلیغاتی است که می‌تواند در معرفی کسب و کارتان به‌صورت گسترده کمک کند که نسبت به دیگر روش‌ها مقرون به‌صرفه است. قرار نیست به صورت مستقیم تبلیغاتی را منتشر کنیم و ما همان طور که از نام رپورتاژ آگهی پیداست، به دنبال این هستیم که اطلاع رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق متنی که ماهیت خبری و مقاله‌ای دارد انجام شود. در گام اول بایستی اهداف کسب و کار را بدانید، دانستن اهداف از طریق صحبت با مدیرعامل و مدیران بخش ها به دست می آید. زمانی که اهداف را دانستید، نوبت به تدوین استراتژی محتوا می رسد، استراتژیست محتوا با توجه به اهداف کسب و کار محتوای مناسب جامعه هدف برند، تولید و رسانه ای که قرار است محتوا را منتشر کند، مشخص می کند.

©کپی رایت تمامی حقوق این وبسرویس (وب سایت، سامانه و محصولات) متعلق به محتوا پرداز سامانه (اسپراک) می‌باشد. سرویس ریپورتاژ و بکلینک سئو اسپات را طوری پیاده سازی کرده ایم که از کسانی که هیچ ایده ای در مورد سئو ندارند تا کسانی که به صورت حرفه این در این زمینه کار می کنند به راحتی از آن بهره ببرند. همچنین ساختار سایت ها به طوریپیاده سازی شده اند که مطلوب برای خزش موتور های گوگل و غیره باشند تا مطالب سایت به سرعت ایندکس شوند و شما بکلینک های خود را به حداقل زمان دریافت کنید و نتایج دلخواه خود را سریع تر به ثمر برسانید. از آن جایی که در فضای مجازی عملا کسی نمی تواند به راحتی در مورد رسانه ها و سایت ها اطلاعات کسب کند و به آن ها اعتماد کند اهمیت وب سایت های مرجع که به عنوان واسط اعتبار سنجی را انجام دهد بسیار بالا است.

ریپورتاژ آگهی چیست؟ و چه تاثیری بر سئو سایت و افزایش مشتری دارد؟

3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید. یعنی اینکه مثلا لایه اول چند رپورتاژ فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این رپورتاژها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها وسایتهایی که بک لینک رایگان می دهندایجاد کنید. همه می دانیم که بک لینک فالو در رپورتاژ موجب افزایش اعتبار شما در نتایج جستجو می شود اما برای منتشر کننده به معنی انتقال قدرت کلمه به سایت شما است همیشه به یاد داشته باشد تعادل درستی در تعداد لینک های فالو و نوفالو سایت خود ایجاد کنید. عموما راه حل های تبیلغی مختلفی در اینترنت را می شناسید یا قبلا انجام داده اید. یکی از نکات مهم برای نوشتن رپورتاژ آگهی، این است که به خوبی به مزایای محصولات و خدمات خود اشاره کنید. می‌توانید خدمات و محصولات خود را در ریپورتاژ به نحوی معرفی کنید که پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مخاطبان است و کاربر را تحت تاثیر قرار دهد و ترغیب شود که از خدمات و محصولات شما استفاده نماید.

ما در خانواده‌ی بزرگ وستا متشکل از چندین تیم از لاین‌های خدماتی برای تحقق رویاهایمان تلاش می‌کنیم و در کنار یکدیگر از تماشای آنچه روزی تصور کرده بودیم و حالا به آن تجسم بخشیده‌ایم لذت می‌بریم. اکنون آماده‌ایم تا با ارائه دانش و تخصص خود بر پایه تکنولوژی‌های مدرن به مشتریان و کارفرمایان عزیز خدمت‌رسانی کنیم. برای این کار باید تمامی پرسوناهایی که از خدمات سایت شما استفاده می‌کنند، را در نظر بگیرید. از طرف دیگر از آن جایی که ریپورتاژ غالبا به صورت یک گزارش است، نیاز است که پرسوناهای فرعی را نیز در حین نگارش آن در نظر بگیرید. به دلیل رنک بالا و اتوریتی سایت آگهی گیرنده، می‌تواند بهترین اثر را روی کسب و کار شما بگذارد.