ریپورتاژ خبری چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

شاید در سایت های سرگرمی، خبری و فناوری متوجه شده باشید که یک پست به طور کامل یک سرویس یا برند را معرفی می کند و در پایان یک تگ گزارش درج می کنند که نشان دهد آن کار تبلیغاتی است. شاید شما نیز مانند مجله خبری مدرن بک لینک سایر افراد از راه حل های تبلیغاتی زیادی در اینترنت آگاه باشید. همچنان همانطور که می دانید ادامه حضور فعال شما در وب و نتایج اولیه گوگل باعث افزایش ترافیک ورودی سایت و افزایش فروش شما می شود.

اگر می‌خواهید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در سرچ کنسول ثبت کنید، این مقاله را تا انتها… در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. فقط با چند کلیک ریپورتاژ خود را منتشر می کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج را میتوانید ببینید.

مزایای استفاده از ریپورتاژ اگهی

در ایران چندین سایت در زمینه فروش رپورتاژ فعالیت دارند که جنبه مثبت این قضیه می تواند این باشد که شما با یک شرکت یا فرد فقط در ارتباط هستید که بررسی و درست قرار گرفتن آگهی شما به عهده همان شرکت یا فرد مذکور می باشد. کسب و کار های اینترنتی در ایران در حال ظهور و افزایش هستند که با شناخت بیشتر یک برند شانس بیشتری برای فروش خواهد داشت این یعنی افزایش اعتبار شما در نزد مشتری که موجب جلب اعتماد او خواهد شد. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید. در ریپورتاژ هم مثل یک مقاله، بایستی از تصاویر به ویژه تصاویرجذاب و در ارتباط با موضوع ریپورتاژ و کسب و کارتان استفاده کنید. همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین فواید منتشر کردن ریپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که دیگران از برند شما آگاه خواهند شد.

یکی از خدمات ویژه این نمایندگی گارانتی 30 روزه قیمت تمام رسانه ها در کمپین ریپورتاژ شماست حتی اگر رسانه ها قیمت رپورتاژ آگهی خود را افزایش دهند. این آژانس یک مجموعه خبری خلاقانه است که باعث می شود با استفاده از قدرت رسانه های مختلف، کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. این پلتفرم گزارشگری از مهرماه 1377 فعالیت های مختلفی را در کمپین های تبلیغاتی انجام داده و با بیش از 1000 رسانه معتبر ایرانی همکاری داشته و خدمات با کیفیت و ارزانی به مشتریان خود ارائه می دهد. اکثر وب‌سایت‌هایی که گزارش‌هایی را منتشر می‌کنند، سه لینک برای سایت شما گزارش می‌کنند که یک پیوند به عنوان فالو و دو پیوند به عنوان نئوپلاسما در نظر گرفته می‌شود.

ریپورتاژ شما اصلا نباید کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه آگهی های دیگر داشته باشد. برای نوشتن هر نوع متنی، چارچوب معینی وجود دارد که باید اصول صحیح آن را رعایت کنید. ریپورتاژ نیز از این قاعده جدا نیست و باید قدم به قدم بتوانید ساختار درست آن را از لحظه آغاز تا نقطه پایان و رعایت کنید. متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت روژسا که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت می‌کند نوشته شده‌است.

به مخاطبین نشان دهید که مشکل آنها دغدغه شما هم هست!

برای آن که بتوانید ریپورتاژی تهیه و منتشر کنید که طبق این دستورالعمل‌ها باشد، نیاز است که در وهله‌ی اول آن‌ها را از مقاله‌هایی که برای دریافت بک لینک یا لینک بیلدینگ به نگارش در می‌آیند، متمایز نمایید. تمرکز و هدف اصلی این سایت ارائه گزارش از سایت ها و رسانه های بزرگ و معتبر و همراه با تیمی از کارشناسان حرفه ای و متخصص با مشاوره تمام وقت به شما در زمینه تولید محتوا، انتخاب رسانه مختص کسب و کار شما و درج آگهی با کیفیت و سرعت بالا می باشد. با انتشار اخبار خود در سایت های معتبر، اعتبارنامه های برجسته ای به سایت شما وارد می شود که می تواند نتایج شما را در گوگل به میزان قابل توجهی تغییر دهد و همچنین سایت شما از نظر گوگل یک سایت قابل اعتماد محسوب می شود. از آنجایی که سایت تبلیغات ریپورتاژ درج می‌کنند، آگهی شما اعتباری را از دامنه و صفحه اصلی خود برای شما ارسال می‌کند و قدرت سایت شما را افزایش می‌دهد. در این مقاله به سوال ریپورتاژ چیست؟ پاسخ دادیم، اهداف و مزایا و روش کار آن برای شما را بازگو کردیم. یکی از مهم‌ترین روش‌های کمپین بازاریابی محتوا، تولید رپورتاژ خبری است، به همین جهت اصول نوشتن رپورتاژ از جمله اساسی‌ترین تکنیک‌های رتبه بندی برند شما از نظر گوگل خواهد بود.

  • در رپورتاژ هم مانند یک مقاله یا خبر باید از المان‌های تصویری به ویژه عکس‌های جذاب و مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خودتان استفاده کنید.
  • همیشه قبل از انتخاب سایت برای ریپورتاژ باید اعتبار سایت را بسنجید.
  • جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است.
  • این کار توسط یک سری بک لینک که در ریپورتاژ می دهید، اتفاق می افتد.