ریپورتاژ خبری یا ریپورتاژ آگهی چییست؟ ویرگول | مدرن بک لینک

تقریبا همه کسب و کارها می‌توانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفه‌ای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید. ریپورتاژ به معنای آگهی که از کلمه Advertisement Reporting گرفته شده است. در این نوع آگهی فرد سعی دارد در مورد موضوع خاصی بی طرفانه محتوا ارائه دهد و در آخر به شرکت مورد نظر اشاره کند. به طور مثال محتوایی در مورد دوربین‌های مداربسته در سایت رپورتاژ می‌شود که به مزایا و معایب آن اشاره شده است و در انتها به شرکت مورد نظر اشاره کرده است که این می‌تواند به خوبی خواننده را به سمت سایت مورد نظر جذب کند. مانند تولید محتوا برای سایت، رپورتاژ نیز باید از جذابیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند مخاطبین را به خود جلب نماید. در ادامه این مطلب 3 روش را جهت تولید رپورتاژ و لینک مناسب برای شما توضیح خواهیم داد.

هیچ شحصی نمی تواند به خوبی یک سئوکار باتجربه و یا یک تیم سئو کاربلد برای سایت شما یک پلن و برنامه رپورتاژ آگهی عالی و موثر تنظیم کند. انتشار رپورتاژ آگهی برای هر سایت تکنیک ها و نکات مخصوص خودش را دارد. برای همین اگر با دقت و برنامه ریزی رپورتاژها اجرا نشود موجب اتلاف و هدررفت هزینه ها و زمان زیادی خواهد شد. به همین جهت سئولایت اعلام آمادگی دارد تا بهترین و مناسب ترین پلن های رپورتاژ را برای سایت شما تنظیم و اجرا نماید و در صورت نیاز بعنوان مشاور حرفه ای در کنار شما باشد. در این صفحه شما می توانید رپورتاژ و بک لینک دانشگاهی و رپورتاژهای مجله ای (پی بی ان) را سفارش دهید.

زمانی که یک ایده به همراه بیزینس پلن آن مورد تایید قرار می گیرد، کمپانی های اقدام به انتشار خبرهایی از پیشرفت آن ایده می کنند. به طور مثال، زمانی که ایده ای تایید می شود خبری در رابطه با تایید و اجرایی شدن آن ایده در رسانه ها منتشر می شود و با این کار به جریان سازی و ایجاد UGC ( تولید محتوا توسط کاربران ) کمک زیادی می شود. دیگر مزیت مهم استفاده از ریپورتاژ آن است که سئوی سایت شما را بهبود می‌بخشد. دلایل زیادی برای این کار وجود دارد اما ملموس‌ترین دلیل آن است که ریپورتاژها باعث افزایش نرخ بازدیدکننده می‌شوند. همانطور که می‌دانید این ویژگی، یکی از معیارهای موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی سایت‌ها است و استفاده از ریپورتاژ برای افزایش آن، باعث بهبود سئوی سایت شما خواهد شد.

استفاده از کلمات کلیدی

تمام ارزش یک رپورتاژ آگهی خوب در تولیدی و منحصربه‌فرد بودن آن است. به هیچ عنوان نباید رپورتاژ شما کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه های رپورتاژ آگهی دیگر داشته باشد. سایت مقصدی که قصد دارید رپورتاژ را روی آن قرار دهید باید جایگاه مناسبی از دید موتور‌های جستجو داشته باشد تا نتایج مجله خبری مدرن بک لینک مثبتی به شما دهد. سایت‌های خبری معمولاً بهترین گزینه هستند و سرعت ایندکس شدن مطالبی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد، بیشتر از سایر سایت‌ها است. از آنجایی که افراد بیشتر بر روی تبلیغات و جملاتی که جنبه تبلیغاتی دارد کلیک می‌کنند به همین جهت باید از کلماتی مناسب استفاده نمایید.

  • سعی کنید به جای اینکه از ویژگی‌ها و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهید صحبت کنید در یک جمله خدمات خود را به کاربر منتقل کنید و آنها را به سرعت تحت تاثیر قرار دهید.
  • یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما چه نیازی را از او برطرف می‌کند.
  • هرچقدر متن‌های رپورتاژ باکیفیت‌تر باشند تعرفه رپورتاژ خبری در سایت‌های تبلیغاتی نیز بالاتر خواهد‌بود اما این بدان معنی نیست که هر سایت تبلیغاتی که تعرفه بیشتری داشت متن‌های باکیفیتی را تولید می‌کند.
  • من با توجه به تحقیق و بررسی هایی که کردم، تصمیم دارم رپورتاژ آگهی برای سایت خودم که تو حوزه گیم هست ثبت کنم.
  • محصولاتی که برای آن ها ریپورتاژ آگهی استفاده می کنند مثل لوازم آرایشی بهداشتی، محصولات ورزشی و … می باشد.

برای آن که بتوانید مخاطبان را از برند خود مطلع نمایید نیاز است که تبلیغات گسترده‌ای را به شیوه‌های مستقیم و غیرمستقیم انجام دهید. یکی از مهم‌ترین و بهترین شیوه‌هایی که می‌توانید توسط آن از برند خود آگاهی ایجاد نمایید، استفاده از ریپورتاژ است. همانطور که می‌دانید یکی از فاکتورهای سئو و بهینه سازی در گوگل لینک سازی و لینک بیلدینگ می‌باشد. حال این لینک سازی اگر بر اساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، می‌تواند ارزش بالاتری به خود بگیرد. در محتوای رپورتاژ آگهی لینک‌ها به صورتی ساخته می‌شوند که از ارزش بالایی برخوردار بوده و تاثیر منفی در سئو نخواهند داشت.

برای آن که بتوانید این نرخ تبدیل را افزایش دهید نیاز است که رپیورتاژ را در وبسایت‌هایی قرار دهید که بیشترین ارتباط را با محتوای سایت شما دارند. طی چند سال گذشته ارائه رپورتاژ آگهی، در بین سایت‌ها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. رپورتاژهای آگهی در حقیقت محتوایی هستند که در ازای پول و در قالب یک مقاله منتشر می‌شوند. انجام تمهیدات لازم برای انتشار گزارش و بهینه سازی متن و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از دیگر خدمات این نمایندگی در زمینه تبلیغات رپورتاژ است.

رایا مارکتینگ و مزیت‌های ریپورتاژ خبری