سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان | مدرن بک لینک

اما در‌مقابل، اگر وبسایت شما نرخ کلیک پایین و نرخ پرش بالایی داشته باشد، انتظار افت چشمگیر رتبه برای آن، پس از پایان دوره ماه عسل می‌رود. در واقع، وب سایت تازه بوجود آمده حکم نوزادی را دارد که لازم است از سلامتش اطمینان حاصل شود و قطعا مدت زمانی طول می‌کشد تا چنین اطمینانی حاصل شود. دلیل بوجود آمدن این فیلتر از سوی گوگل، این است که وبسایت‌های جدید ممکن است به اندازه قدیمی‌ها مرتبط و مفید نبوده یا حتی اسپم باشند. این جلوگیری از به نمایش در‌آمدن وبسایت‌های تازه تاسیس در صفحات نتایج جستجو، به گوگل زمان می‌دهد تا کیفیت آن وبسایت‌ها را ارزیابی کرده و با اسپم مبارزه کند. Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری نه کلاه سیاه است و نه کلاه سفید؛ بلکه مابین این دو است.

این کلمه انگلیسی زمانی ساخته شد که فرآیند رسیدن یک سایت به رتبه‌های اول گوگل تبدیل به عملیاتی شد که می‌توان با اجرای آن رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کرد. لینک داخلی یک لینک از یک صفحه از سایت به صفحه‌ای دیگر از همان سایت است. تصاویر می‌توانند ارتباط و مناسب بودن نوشته‌هایتان را برای خزنده‌های موتورهای جستجو روشن سازند. تصاویر موجود در سایت می‌توانند در قسمت جستجوی تصاویر گوگل رتبه کسب کنند و برای سایتتان ترافیک ارگانیک جذب کنند. گوگل برای پیدا کردن صفحات شما نیاز به لینک‌های داخلی دارد و صفحات بدون لینک داخلی عموما فهرست نمی‌شوند.

روش ها و استراتژی های مختلفی برای سئو سایت شما نوشته و اجرایی می شود. در تمام استراتژی ها هدف این است که مطابق با الگوریتم ها و قوانین گوگل، سئو سایت انجام شود. به دست آوردن جایگاه برتر در سئو امری مهم اما نگهداری جایگاه از آن مهم تر است. اگر در پیاده سازی استراتژی سئو از روش های مطابق با قوانین سئو استفاده شود، قطعا نتیجه ماندگارتری خواهید دید. برای مثال چرا شما برای رسیدن به پاسخ سوالات خود از گوگل استفاده می کنید؟ دلیل کاملا واضح است چون شما سریعتر به پاسخ خود می رسید و در عین حال می توانید بهترین پاسخ را دریافت کنید.

  • سرعت وب سایتتون رو هم با ابزاری مثل GTmetrics میتونین بسنجید .
  • اگر شما محتوای ارزشمند تولید کنید دیگران از آن استقبال میکنند و احتمالا به سایت شما لینک میدهند و همین کار موجب میشود جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید.
  • ما باید از انواع انکر تکست استفاده کنیم تا لینک سازی طبیعی باشه.
  • برای هر نوع سرچی (متنی، تصویری و یا از طریق صدا) وب‌سایت‌ها برای فراهم کردن بهترین تجربه هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو به چالش می‌پردازند.
به خصوص که با بهبود عمومی سرعت اینترنت و فناوری‌های به کار رفته در آن، بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های قدیمی برای طراحی و بهینه‌سازی یک صفحه اینترنتی زیبا و جذاب از میان برداشته شده است. این محتوا همچنین باید توسط یک استراتژی تبلیغاتی پشتیبانی شود. سئو به تنهایی کافی نیست – سایر کانال‌های بازاریابی (به عنوان مثال، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ) به موفقیت یا عدم موفقیت محتوای شما کمک می‌کنند. داشتن استراتژی برای لینک سازی و بک لینک برای گرفتن نتیجه بهتر در نتایج جستجو.

آژانس بازاریابی نوین

آن ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه بندی بالا، ایجاد شده اند. همانطور که بارها گفتیم، یکی از روش‌ های اصلی و مهم برای کسب رتبه‌ های بالا در موتورهای جستجو خصوصا گوگل، استفاده از روشی به نام سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است. در واقع این روند برای بهبود بازدهی سایت به کار می‌ رود و برای حیات هر وب سایتی نیازمند است درست مثل انسان که برای ادامه‌ ی زندگی به آب و غذا به طور مداوم نیاز دارد.

حتی روش‌هایی چون بازاریابی پیامکی هم – از آن جهت که محیط انجام آن تلفن همراه است – در زمره بازاریابی آنلاین قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتواست. محیط شما هرچه که باشد –سایت، اینستاگرام، ایمیل، یوتیوب و …- نیاز به محتوا دارید. کلیه فعالیت‌هایی که باعث شود کاربر فریب بخورد را می‌توان اسپم نامید. اسپم شامل مواردی مانند لینک به سایت‌های خارجی نامرتبط، قرار دادن محتوای نامرتبط، متن‌های پنهان متن‌های کپی شده بی‌ارزش و…

و)    اصطلاحات رایج در سئو کلاه سیاه

گوگل صفحه شما را تا حدی بر اساسکیفیت و ارتباط لینک های خروجی آن صفحه ارزیابی می کند. 7.محتوای خود را برای به حداکثر رساندن اشتراک های اجتماعی بهینه کنید. خوب، شما می توانید آن منبع مرده را دوباره در سایت خود ایجاد کنید و پیوند مرده در ویکی پدیا را با پیوندی مجله خبری مدرن بک لینک به سایت خود جایگزین کنید. به دنبال کپی جالب از تبلیغات باشید که می توانید در عنوان و توضیحات خود کار کنید. برای اطمینان از اینکه پست جدید توجهی را که شایسته آن است به خود جلب کرده است، با ارسال ایمیلی به مشترکان خبرنامه خود، آن را دوباره تبلیغ کردیم.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه. کار الگوریتم Paraphrasing این است که محتوای سایت را خلاصه می‌کند و برای کاربرانی که از گوگل سوال پرسیده‌اند نمایش می‌دهد.

Hidden Content بطور کلی یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه بحساب می‌آید. در گذشته، مدیران وب بمنظور گرفتن رتبه‌های بهتر، مقالاتی طولانی و بهینه شده برای موتور‌های جستجو ایجاد می‌کردند. اما در مقابل، کاربران محتوایی را می‌دیدند که بطور معمول رتبه خوبی دریافت نمی‌کرد. ایندکس‌ها شامل تمام اطلاعاتی هستند که موتور‌های جستجو قادر به جمع آوری آن‌ها از وب سایت‌ها بوده‌اند.

آدرس صفحات و یوآرال