سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2023 نردبان | مدرن بک لینک

برای اطلاعات بیشتر در مورد تگ alt می‌توانید به مقالۀ تگ آلت چیست در وبلاگ ما مراجعه کنید. تحقیق کلمات کلیدی یعنی اینکه بررسی کنیم و ببینیم مخاطبان هدف ما در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند و برای رسیدن به آن‌ها چه کلماتی را جستجو می‌کنند. اگر تحقیق کلمات را به درستی انجام دهید، هم مخاطبانتان را بهتر می‌شناسید و هم می‌توانید وضعیت سئوی سایتتان را بهتر کنید. سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا همین خرید موبایل سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد.

کافی است یک سرچ ساده داشته باشید و از خود گوگل در مورد الگوریتمهایش بپرسید! چنانچه مشغول به تجارت الکترونیک هستید و به کسب و کار اینترنتی می‌پردازید باید بدانید که سنگ بنای تجارت مدرن… چگونه پیج اینستاگرام سئو کنیم سوالی است که همه فعالان و بازاریابان در دیجیتال مارکتینگ در پی پاسخ آن‌ هستند…. بعد از آپدیت مارچ که گوگل به بحث کیفیت محتوا پرداخته بود، این بار از الگوریتم جدیدی که در ارتباط…

۵- ساختار اطلاعاتی وبسایت و لینک‌های داخلی در سئو

سئو کردن سایت به صورت کاملا کلاه سفید و قانونی واقعا زمانبر بوده و گاها بازخورد خوبی ندارد. برای بررسی اصول این روش سئو و همینطور یادگیری چند تکنیک، به مقاله سئو کلاه سفید در فرین آکادمی مراجعه کنید. گوگل متوجه شده بود که به کمک ربات ها در خیلی مواقع توانایی مقابله با فریب کاری سئوکارها را ندارد اما در مقابل، انسان ها به خوبی میتوانند تعیین کنند که کدام سایت محتوای نامناسب را به جای محتوای با کیفیت ارائه میکند. این یعنی اگر دیجی کالا یک سایت معتبر است، باید سایت های دیگری که در سطح وب فعالیت میکنند، گهگاه از صفحات خود به آن لینک داده و در موردش صحبت کنند. به عنوان مثال سایت backlinko یکی از سایت های خارجی معتبر در زمینه آموزش سئو است، اینکه الان من در این مقاله به این سایت یک لینک دادم، اعتبار آن را تایید کرده و گوگل هم برای دادن نتایج مناسب به آن اقدام میکند.

جلوگیری از وجود صفحات تکراری (duplicate content)

این جریمه‌ها از افت رتبه یک صفحه وب تا حذف کامل سایت از تمام صفحات SERP متغیرند. الگوریتم گوگل است که به کمک هوش مصنوعی موجب می‌شود تا گوگل بتواند نتایج بهتری برای جستجوهای کاربر به وی ارائه دهد. این الگوریتم کیفیت محتوای صفحات وب را بررسی می‌کند و صفحاتی را که از منابع دیگر کپی برداری شده یا به هر نحو دیگری بی‌کیفیت باشند در رتبه‌های پایین‌تر قرار می‌دهد. یکی از روش‌های ساخت بک لینک برای سایتی که منبع درآمد شماست، ایجاد شبکه وبلاگ خصوصی یا Private Blog Network است. در این روش، فرد چند سایت یا وبلاگ شخصی با موضوعات دلخواه به قصد بک لینک گرفتن برای سایت اصلی راه‌اندازی می‌کند. گوگل به کمک این عناوین به موضوع اصلی صفحه و ارتباط کلی متن با کلمه کلیدی آن پی می‌برد.

در نتیجه آنچه در این صفحه میخوانید صرفا تعریفی عمومی از مجله خبری مدرن بک لینک نیست. کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است. Search Engine Optimization یا SEO Marketing ابزاری ایده آل و کارآمد برای فعالیت در فضای بازاریابی آنلاین محسوب میشود. اگر علاقه دارید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، مقاله نرخ پرش یا بانس ریت را مطالعه کنید. این دقیقا همان دلیلی است که در بخش آموزش سئو داخلی گفتیم لینک های داخلی روی سئو سایت شما تاثیر دارند. در اصل این لینک ها با افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت، باعث بهبود رتبه هایتان میشوند.

  • چرا؟ چون این کار باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و به گوگل این پیام را برسانند که سایت شما را دوست دارند، پس این فرایند به طور خود به خود باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود.
  • به بیانی دیگر، Off Page Seo تمام کارهایی است که خارج از یک وب سایت انجام می‌گیرد تا موتورهای جستجو آن وب سایت را قابل اعتماد و معتبر به حساب بیاورند.
  • مشکل به نظر از هاستتون میاد ولی خب باید کیستون بررسی دقیق بشه.
  • رتبه صفحه، میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر، که به‌صورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند، مورد دسترسی قرارگرفته، تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند.
  • نوعی سئو کلاه سیاه است که رقبا و دشمنان کسب و کار شما برای ضربه به جایگاه شما در موتورهای جستجو انجام می‌دهند.
  • معمول‌ترین نوع ریدایرکت، ریدایرکت 301 است که برای انتقال دائمی یک URL به آدرسی جدید بکار می‌رود.
شما در دوره سئو مسیر سئو سایت را یاد خواهید گرفت اما اشتباه نکنید! شما وقتی می توانید ادعا کنید سئو را بلد هستید که با پروژه های مختلف دست و پنجه نرم کنید و به اصطلاح در سئو تجربه حرف اولو میزنه! بنابراین بعد از اینکه از هر طریقی چه آموزش رایگان، چه خرید دوره سئو آموزش دیدید، باید وارد مسیر کار شوید و سعی کنید سئو سایت را در دست گیرید. قطعا چالش ها و اطلاعاتی که در مسیر برای شما پیش خواهد آمد، بسیار ارزشمند است که در کمتر دوره آموزشی به آن اشاره شده است. سئو عکس یکی از مهمترین بخش ها و البته پر سوال ترین موارد میباشد.

Meta Description یا توضیحات متا چیست و چه اهمیتی دارد؟