سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | مدرن بک لینک

علاوه بر این خدمات تبلیغات گوگل خودتان را هم میتوانید به مجموعه ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن برای اجرای آن اقدام کنیم. با توجه به اینکه مخاطبان ایرانی به رتبه الکسا به عنوان یک روش اعتمادسازی نگاه میکنند، سئو باعث کاهش رتبه الکسا و افزایش اعتماد مخاطبان شما میشود. سئو سایت باعث میشود روزانه در مقابل بازدید ده ها و صدها مخاطب علاقه مند قرار بگیرید. به نظر من بهتره موضوعات رو دسته‌بندی کنید و از دسته‌های مهم‌تر و پرطرفدارتر که جستجوی بیشتری دارند تو لینک‌های قسمت فوتر استفاده کنید. مقاله‌ای خوبی بود و توانست دیدم را نسبت به سئو عوض کند و مسیر های روشنی را سر راهم قرار داد.

سئو کلاه سفید؛ ریسک کم اما بسیار کند

رنک برین از نظر بررسی و تفسیر کلمات هم‌معنی مشابه الگوریتم مرغ مگس‌خوار عمل می‌کند، اما بسیار پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر است. تمرکز اصلی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا UX است و می‌توان ادعا کرد که مدت زمان حضور کاربران در صفحات، ادامه پیدا نکردن جستجو در یک موضوع خاص، نرخ کلیک در نتایج جستجو و … بیشتر کارهایی که در سئو تکنیکال می‌کنیم مرتبط با موتور جستجو، مسائل فنی وب‌سایت، ربات‌ها، کدهای برنامه نویسی و… یکی از بخش‌هایی که گوگل به آن توجه می‌کند، آدرس صفحات مختلف سایت است. تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد.

  • در خصوص تایتل و متادیسکریپشن بسیاری از اوقات خود گوگل عنوانی را انتخاب کرده یا بخشی از محتوای صفحه را به عنوان متادیسکریپشن نمایش می‌دهد.
  • موارد جستجو شده، همان کلماتی که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ می‌‌‌کنند دارای اهمیت فوق العاده‌‌ای می‌‌باشند.
  • عنوان سئو یا Meta Title همان عنوانی است که در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود.
  • (قسمت ز) و در ادامه (قسمت ح) به معرفی انواع بازاریابی آنلاین که سئو نیز جزئی از آن‌هاست می‌پردازیم.
این نوع سایت‌ها از آنجا که پر از لینک سایت‌های مختلف‌اند به مزرعه لینک شهرت دارند. دسته دیگری از مجله خبری مدرن بک لینککاران هستند که قوانین گوگل را با ترفندهایی می‌آمیزند تا سایت را با سرعت بیشتری به جایگاه اول برسانند. معمولاً ترفندهایی که توسط این دسته از سئوکاران استفاده می‌شود به رتبه سایت لطمه‌ای وارد نمی‌کند بلکه برعکس باعث بهبود رتبه آن خواهد شد. رپورتاژ نویسی یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری به شمار می‌رود.

مثلا عبارت ‘با’ ممکنه در یک صفحه زیاد تکرار بشه اما طبیعی هست. خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند. خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامی‌که محتوا از طریق پلتفرم‌ها اشتراک‌گذاری می‌شود، عالی به‌نظر می‌رسد. از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد.

مشاوره تخصصی سئو سایت

این اطلاعات متا دیتا نامیده می‌شوند و فقط برای موتور‌های جستجو و کرالر‌ها قابل مشاهده هستند. موتور‌های جستجو از تگ‌های متا برای رتبه بندی و نحوه نمایش اسنیپت‌ها در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند. در تعیین اینکه به چه بودجه‌ای برای سئوی سایت خود نیاز دارید، عوامل و معیار‌های مختلفی دخیل هستند. میزان سختی و رقابت در کلمات کلیدی هدف گذاری شده، بررسی وضعیت و ساختار سایت و صفحات آن، تعداد صفحات موجود در وبسایت شما و تحلیل رقبایتان عمده عواملی هستند که در قیمت گذاری سئو‌ی یک سایت مد نظر قرار گرفته می‌شوند.

این­کار باعث می­شود که مخاطب بتواند به طور مستقیم به آن صفحات نیز وارد شده و مطالب آنها را نیز مطالعه کند که از نظر سئو در ترافیک سایت و زمان ماندگاری مخاطب در سایت اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از معیار‌های اساسی در بهینه سازی موتور‌های جستجو ، Off Page Seo یا سئو‌ی خارجی است. با بکار بردن تکنیک‌های سئو‌ی خارجی می‌توان رتبه صفحات سایت را بالا برد.

قیمت سئو سایت