فروش بک لینک: 14 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین | مدرن بک لینک

این امر در ظاهر بسیار ساده ولی در عمل کاری سخت، زمانبر، هزینه بر و با ظرافت های بسیار بالا است. من دریافتم که به طور متوسط ​​از هر 10 پاسخ دو پاسخ گرفته می شود. این خیلی بد نیست ، اما اگر مثل من هستید ، نمی خواهید آن هشت پاسخ دیگر را که نباید منتشر شود ، تلف کنید. با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود ، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید. مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید.

همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. بنابراین، اگر این فاکتور مهم را نادیده بگیرید، دیر یا زود رقبا، شما را پشت سر می‌ گذارند و حتی ممکن است به طور کامل از دور خارج شوید. کافیست از طریق جدول بالای همین صفحه «اینجا کلیک کنید» بسته مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت گزارش ایجاد بک لینک های یاد شده برایتان در سامانه CRM وبمسترسلام ارسال گردد. برای کلمات کلیدی سخت تر، لینک سازی معمولی و تک لایه دیگر پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود.

سنجیدن نتیجه خرید بک‌لینک و تصمیم‌گیری برای ادامه کار

وقتی بک لینکی می سازید و سپس برای بک لینک ها مجدد لینک سازی می کنید، در واقع بک لینک چند لایه ای ایجاد کردید. اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست. چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده. یعنی بدون بک لینک احتمالا نتونید سایتتون رو سئو کنید و احتمال بسیار پایینی داره که قادر باشید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خودتون رو به رتبه های برتر گوگل تجربه کنید. به عبارتی پنالتی کردن یک سایت در حال حاضر خودش یک هنر محسوب میشه. گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن.

  • قطعا ارزش دیدن را دارد، به این دلیل که پکیج های بک لینک ما 100٪ با کیفیت بالا و کارآمد و با قیمت بسیار رقابتی ارائه می دهیم.
  • برای خرید بک لینک پروفایلی قدرتمند می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.
  • از جمله سختی های این استراتژی است که با خدمات تسمینو در این زمینه، ساده شده است.
  • به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود.

این لینک ها برای ارجاع به یک مکان، مورد استفاده قرار می گیرند. البته در صورتی که لینک شما nofollow باشد و در یک سایت معتبر قرار داده شود، برای ارزش و اعتبار دامنه ی سایت شما اثر مثبتی دارد. برخی از افراد برای افزایش اعتبار سایت خود، تعدادی از لینک ها را به صورت no follow قرار می دهند. در صورتی که گوگل متوجه شود که شما بک لینک‌ها مجله خبری مدرن بک لینک را خریده‌اید، حتماً برخوردی قاطع با سایت شما خواهد داشت و اجازه نمی‌دهد که جایگاهی که شایستگی آن را دارید، از آنِ خود کنید. حتی ممکن است تا مدت‌ها نتوانید در حوالی صفحه نخست نتایج جستجو، آفتابی شوید. بنابراین لازم است که لینک‌سازی را به کمک یک مجموعه حرفه‌ای و کاربلد انجام دهید تا خیلی سریع به نتیجه دلخواه خود برسید.

خدمات بک لینک ارزان و دائمی و قوی همانند یک نیرو محرکه و سوخت برای حرکت رو به جلوی سایت شماست. همونطور که توضیح دادیم، این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتون هم بستگی داره و پاسخی قطعی نمی شه داد. با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی تونستند رشد قابل توجهی رو به وجود بیارن.

وقتی شما اقدام به خرید بک لینک می‌کنید، در واقع نام برند خود را در سایت‌های مختلف و مهم ثبت می‌کنید. نه سئولایت و نه هیچ سایت دیگری بعد از خرید بک لینک به شما تضمین نمی دهد که حتما کلمه کلیدی شما در فلان صفحه یا فلان رتبه قرار خواهد گرفت زیرا جابجایی رتبه عوامل متعددی دارد. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان با هزینه بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد.

جناب قاسمی پور بستگی به سختی کلمات کلیدی شما داره و پروفایل لینک سازی شما. به نظرم از طریق واتساپ با آقای نورمحمدی در ارتباط باشید تا برای انتخاب بسته مفید براتون کمک کنند. تمام بک لینک هایی که برای یک سایت ایجاد می شوند، از نظر گوگل ارزش یکسانی ندارند. گوگل با توجه به یکسری فاکتورها، ارزش یک بک لینک را مشخص می کند.

بهتر است برای بهبود رتبه وبسایت از بک لینک های فالو و نوفالو استفاده شود. به طور کلی، همه بک لینک ها از نظر گوگل، فالو هستند و ارزشمند محسوب می شوند. این بک لینک ها می توانند تاثیر مثبتی بر رتبه وب سایت شما بگذارند.

خرید بک لینک دائمی یا همان خرید رپورتاژ به چه صورت است؟