لیست 100 سایت برتر بک لینک رایگان | مدرن بک لینک

برای تولید یک صفحه ارزشمند در سایت خود، ابتدا باید نیاز کاربر را در نظر بگیرید. سپس با تکنیک‌های سئو، صفحه را برای ربات‌های گوگل نیز شفاف‌سازی کنید. برای اینکه محتوایی ارزشمند داشته باشید، باید نسبت به قوانین SEO تسلط کافی پیدا کنید. برای شروع پیشنهاد می‌شود مقاله سئو چیست را مطالعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. مثل مقاله‌ای در وبلاگ خودتان، پست مهمان یا رپرتاژ در رسانه‌ها، برای تاثیر سریع‌تر و بهتر بک‌لینک‌ها می‌توانید محتوای آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منظور مطالب و مقالاتی است که در آن به صورت فهرست‌وار کسب و کار، خدمات یا محصولاتی معرفی می‌شوند. اگر در این مقالات نامی از برند شما برده شد، می‌توانید از نویسنده مقاله یا صاحب سایت بخواهید که به عنوان مرجع، به سایت شما بک لینک بدهد. وقتی شما از یک سایت با موضوع کاری خود بک لینک بگیرید نشان می‌دهد به احتمال زیاد به دلیل محتوای خوبی باشد که تولید کرده‌اید. شما چه چیزی تولید کرده‌اید که رقیبانتان را به لینک دهی ترغیب کرده‌اید؟ مسلماً این مسئله بر روی گوگل نیز تأثیر خواهد گذاشت.

فاکتور ترافیک و قدرت لینک

در مجموع استفاده از این نرم‌افزارهای بک‌لینک گیر نه تنها ضرری ندارد بلکه می‌تواند در راستای ارتقا سئوی سایت شما مؤثر عمل کند. زیرا اگر این‌طور باشد، رقبای شما به‌راحتی می‌توانستند با درج لینک شما در بخش کامنت‌گذاری چنین سایت‌هایی به سئوی وب‌سایت شما ضربه بزنند که البته الگوریتم‌های گوگل چنین اجازه‌ای نمی‌دهند. یعنی دریافت بک‌لینک‌های ضعیف، هرگز مشمول جریمه گوگل نخواهد شد و فقط ممکن است برای ارتقاء سئو سایت شما تأثیری نداشته باشد. ولی مهم‌ترین فاکتور پیروزی ما بک لینک رایگان بود بله شاید بپرسید که با لینک سازی رایگان نمیشه کلمات سخت رو بالا آورد ولی ما این کار رو عملی انجام دادیم و نتیجه گرفتیم و شما هم می‌توانید. بعد انتشار محتوا شروع کردم صفحات رقبا روی این کلمه خاص رو تحلیل کردن و لیست بک لینک‌های اونها رو برداشتن و به طور روزانه به مدت ۳ ماه برای این صفحه لینک سازی کردم و بوم همه چی دگرگون شد. بله، داشتن بک لینک‌های نوفالو یکی از ویژگی‌های طبیعی لینک پروفایل هر سایتی است و همچنان برای سئو سایت مفید است.

هیچ وقت گمان نکنید که چون مجله خبری مدرن بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. یکی از بهترین سایت‌ها برای ساخت بک لینک پروفایلی که بسیار آسان و راحت به شما امکان درج هر تعداد لینک در پروفایل خودتان را می‌دهد.

دریافت بک لینک در کل کار دشواری است تا رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بهبود پیدا نماید و سئو سایت شما ارتقا پیدا نماید. در این مقاله بهترین روش های ساخت بک لینک رایگان و بدترین تکنیک های لینک سازی که موجب جریمه سایت شما توسط گوگل می شوند را بررسی میکنیم. مهندسان گوگل خوب می‌دانند که مدیران و صاحبان خیلی از وبسایت‌ها بک‌لینک می‌خرند. گوگل در کل می‌گوید تلاش نکنید با ساخت بک‌لینک خودتان را بهتر از چیزی که هستید نشان دهید.

  • یک لینک با کیفیت بالا از یک سایت با کیفیت بالا، زمان و تلاش زیادی را برای به دست آوردن نیاز دارد.
  • بعنوان مثال لینکی که در سایدبار سایت و در همه صفحات قرار داده شود احتمال جریمه شدن شما را تا حد زیادی بالا خواهد برد.
  • این که یک وب سایت یک مقاله یا نوشته انتشار دهد و به سایت شما لینک دهد، حالتی بسیار ایده آل از نظر گوگل و هرکس دیگری به حساب می آیند.
  • صفحه‌هایی با بک لینک بیشتر، به‌طور طبیعی آمار جستجو و رتبه بالا‌تری خواهند داشت.
  • این امتیاز توسط سایت MOZ توسط چند فاکتور محاسبه میشود؛ دامنه‌هایی که به این سایت لینک دادند، تعداد کل بک لینک‌ها و قدرت و اعتبار بک‌لینک‌ها از جمله این فاکتورها هستند.
  • گوگل منابع محدودی برای خزیدن ، فهرست بندی و رتبه بندی سایت شما دارد و باید از نظر اطلاعات و محبوبیت با هر سایتی متفاوت رفتار کند.

لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید. پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد. لطفاً دقت داشته باشید که تحلیل دقیق تر تمامی مستندات به نوع سایت، موضوع فعالیت سایت، میزان محتوای سایت و بسیاری از موارد دیگر وابسته است که سعی گردیده، بهترین و واضح ترین تحلیل خدمت شما ارائه گردد. در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است. حال ممکن است لینک شما از طریق خرید بک لینک وارد سایت موردنظر شده باشد و یا حتی به صورت طبیعی ایجاد شده باشد.

بک لینک از سایت forums.atozteacherstuff.com