میهن بک لینک خرید بک لینک یکی ازعوامل پنالتی شدن؟ | مدرن بک لینک

یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید. سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. و در نهایت به عنوان آخرین وب سایت فروش بک لینک، به رایامارکتینگ اشاره میکنم. برند رایامارکتینگ اغلب به دلیل ارائه خدمات تولید محتوا شناخته میشود.

  • هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه.
  • برای خرید بک لینک با قیمت ارزان و مناسب (با کیفیت بسیار خوب) می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.
  • ثبت بک لینک های خریداری شده در سرچ کنسول البته الزاماً تمامی لینکهای ساخته شده ممکن هست در این بخش از سرچ کنسول قابل ثبت نباشند.
  • مثلاً اگر در زمینه فروش پوشاک مردانه کار می‌کنید، باید به قدری از نظر سئو قوی باشید که وقتی کاربر کلمه «پوشاک مردانه» را جستجو کنید، شما را در بین بهترین نتایج جستجوی گوگل ببیند.
  • پاسخ دقیقی برای این پرسش نمیشه داد چرا که به صورت قطعی مشخص نیست.
تیم سئوسل پکیج هایی نیز جهت سفارش خرید بک لینک انبوه و چند لایه ای (چند مرحله ای) ارائه نموده است که در همین صفحه مشاهده می‌نمائید. لطفاً دقت داشته باشید که تحلیل دقیق تر تمامی مستندات به نوع سایت، موضوع فعالیت سایت، میزان محتوای سایت و بسیاری از موارد دیگر وابسته است که سعی گردیده، بهترین و واضح ترین تحلیل خدمت شما ارائه گردد. در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است. لینک بگیر را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. این سایت به شکل تخصصی در حوزه فروش بک لینک و رپورتاژ فعال است.

اما اگر در سایت خود فقط از بک لینک های فالو استفاده کنید، از دید موتورهای جستجو، غیر طبیعی به نظر می رسد. به همین علت بهتر است از هر دو نوع بک لینک در سایت خود استفاده کنید. باید دقت داشت که بک لینک های نوفالو هم می توانند به نوعی در افزایش رتبه سایت شما نقش ایفا کنند. بک لینک های نوفالوی مناسب مجله خبری مدرن بک لینک می توانند ترافیک ارجاعی خوبی برای سایت شما ایجاد نمایند. سئو طلوع، ارائه دهنده بهترین پکیج های خدمات فروش بکلینک­‌های دائمی، قوی و معتبر می­‌باشد. سئو طلوع با آنالیز سایت شما و کلمات کلیدی رقابتی سایت شما را پیدا کرده و کاملا اصولی بدون نگرانی از پنالتی شدن سایت، اقدام به ایجاد لینک می ­کند.

اولویت روش‌های سئو کلاه سفید بر خرید بک لینک

چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست. خرید بک لینک برای سایت در زمره تکنیک‌های کلاه سیاه محسوب می‌گردید که هم‌اکنون توسط تیم سئوسل با رعایت بسیاری از نکات امنیتی و طبیعی‌سازی لینک‌سازی‌ها، به کلاه خاکستری تبدیل شده است و احتمال پنالتی شدن سایت بسیار پایین است. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. این نظر مخاطبان در مورد یکی از ارزان ترین و بی ارزش ترین انواع بک لینک در سطح وب فارسی است.

محل قرارگیری لینک

اما دیگر نگران این موضوعات نباشید زیرا سئو طلوع تمامی خدمت سئو را به نحو احسن پوشش داد است و در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می دهد. این روش قبلا موثر بود ولی از وقتی که گوگل ارزش بک لینک رو کم کرده به زحمتش نمیارزه. اگر اون زمان رو اختصاص بدید به تولید محتوای با کیفیت و انتشار توی سایت اصلی نتیجه بهتری کسب میکنید.

کیفیت بک لینک چگونه تعیین می شود؟

از این رو می‌تواند تأثیر زیادی بر سئو سایت و افزایش ترافیک سایت داشته باشد. این پکیج شامل 160 سایت قوی و با کیفیت میباشد.با توجه به تعداد زیاد سایت های ارائه دهنده بک لینک در این پکیج شما میتوانید پس از سفارش این پکیج از حداکثر ده کلمه کلیدی برای بک لینک استفاده نمایید . پکیج های بک لینک در لیست زیر با توجه به تعداد و کیفیت و قدرت سایت های هر پکیج بر اساس هزینه مرتب شده اند. شما میتوانید براساس میزان کلیدی عبارت مورد نظر خود پکیج مناسب خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید.