هر آنچه در مورد سئوی سایت باید بدانید سئوی پایه | مدرن بک لینک

مواردی مانند پیوندهای مرده، صفحات خطا، و ساختارهای نامرتب سایت همگی بر اینکه افراد از وب سایت شما دور می شوند تأثیر گذار است. از سرفصل ها و پاراگراف های کوتاه و آسان برای خواندن استفاده کنید، زیرپوشه های خود را مرتب کنید و برای موبایل بهینه سازی کنید. ۲- برای سئو باید وبسایت خود را بهینه سازی نمایید و به استانداردهای گوگل نزدیک شوید. بعدها می توانید در نتیجه ی طبیعی گوگل قرار گرفته و در آن جایگاه بدون پرداخت هزینه باقی بمانید. پیشنهاداتی برای تغییر طراحی وب سایت، محتوا، لینک دهی و … به منظور بهبود موقعیت های سئو برای کلمان کلیدی هدف ارائه می دهد.

  • اگر خطاهای فنی و محتوایی سایت را ندانید، پیشرفت سئوی سایت شما خیلی کند می‌شود.
  • توجه کنید که کیفیت را در اولویت قرار دهید و از بهینه‌سازی شدید تصاویر خودداری نمایید.
  • استفاده از کلمات کلیدی متناسب با متن، تراکم درست کلمات کلیدی ، استفاده اصولی از برچسب ها، انتخاب عنوان مناسب، متای توضیحات استفاده از عکس، ویدیو و….
  • به همین دلیل، تمامی کسانی که دارای سایت هستند باید از شرکت سئو معتبر بخواهند که بر سئو آنها تمرکز داشته باشد و سایت را مطابق با قوانین بالا بکشد.

تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد. برای این‌که تمام نکات مربط به URL سایت را بدانید، مقالۀ «نکات مهم برای بهینه سازی URL سایت» را بخوانید. به صورت کلی، هر پیامی که بدون اجازه و توافق قبلی برای کاربر ارسال شود اسپم نام دارد. مهم نیست که پیام در چه موردی باشد (تبلیغاتی، اطلاع رسانی، درخواست عضویت و…).

الگوریتم های گوگل

ما با آنالیز دقیق به شما براساس تنوع فعالیت ها و کلمات کلیدی بهترین روش برای گرفتن لینک های خارجی با کیفیت را ارئه خواهیم داد. باید بگوییم اگر هنوز وب سایت ندارید، مهمترین اقدام، یافتن شرکت طراح وبی است که متخصص سئو باشد و حتما در انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب برای سئو و انجام تنظیمات و کانفیگ‌های سایت و هاست، قواعد سئو را لحاظ کند. زیرا اگر سایت شما سئو نباشد، تولید محتوا در آن چندان مجله خبری مدرن بک لینک موثر نخواهد بود و وارد کردن محتوای سئو در سایتی با سئوی فنی ضعیف، مثل افشاندن بهترین بذر و آب و کود در زمینی نامساعد برای کشاورزی است. توصیه می شود مطلقا به سمت استفاده از سی ام اس های داخلی و نرم افزارهای مدیریت محتوای سایت ایرانی که در شرکت های داخلی توسعه یافته اند نروید که در سئو بسیار ضرر می‌کنید. ما سئو کلاه سفید را تنها راه منطقی ارتقای رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل میدانیم.

قرار دادن مطالب در Below the Fold یک صفحه، برعکس قسمت Above the Fold آن، می‌تواند احتمال دیده شدن آن مطالب را تا حد زیادی کاهش دهد. چرا‌که اگر کاربری بدون اسکرول کردن، صفحه را ترک کند، اصلا آن مطالب را نخواهد دید. Breadcrumb به لینک‌هایی در یک وبسایت گفته می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهند تا صفحه‌ای که در‌حال حاضر در آن هستند را، مسیر‌یابی کرده و بدانند چقدر از صفحه اصلی وبسایت فاصله دارند. احتمالا داستان هنسل و گرتل را شنیده‌اید که برای آنکه در جنگل گم نشوند و بتوانند راه برگشت به خانه را پیدا کنند، تکه نانی که به همراه داشتند را خرد کرده و پشت سرشان به زمین می‌ریختند. علت نام گذاری این ابزار در دنیای دیجیتال امروز نیز همین است.

به بیان دیگر، گوگل می‌خواهد به سایت یک شانس برای اثبات هر‌چه در چنته دارد بدهد. اگر در این دوره وبسایت شما خوب کلیک بگیرد و نرخ پرش پایینی داشته باشد، احتمالا بعد از این دوره نیز افت رتبه زیادی نخواهد داشت. اما در‌مقابل، اگر وبسایت شما نرخ کلیک پایین و نرخ پرش بالایی داشته باشد، انتظار افت چشمگیر رتبه برای آن، پس از پایان دوره ماه عسل می‌رود.

در ابتدا، گوگل بر روی معیارهایی مانند تعداد کلمات کلیدی، عنوان بندی ها، تگ ها، لینک ها و ساختار سایت تمرکز کرد. تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌توانند به وب ‌سایت شما کمک کنند تا رتبه ‌بندی بالاتری داشته باشد و در صفحات نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. با این حال، بهینه سازی می تواند گران باشد و شما را به فکر سئوی رایگان بیاندازد. تگ hreflang به گوگل و سایر موتورهای جستجوگر نشان می دهد که وب سایت شما از چه زبانی استفاده می کند.

تگ ها نقش مهمی در تعیین موضوع متن ایفا می کنند و به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جستجو در بین صفحات شناخته به کار می روند. در سئو، ساختار بهینه‌ شده صفحات از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه‌ بر تولید محتوای جدید و ارزشمند، ویرایش محتواهای قبلی نیز لازم و از چند نظر حائز اهمیت می باشد. از جمله آن، نیازی نیست محتوا از صفر تولید شود بلکه با حذف نکات غیرضروری، افزودن مطالب و لینک‌ های جدید به محتوا در وقت و انرژی صرفه ‌جویی می ‌شود. افزونه Yoast SEO یکی از بهترین و ضروری ترین افزونه های سئو وردپرس است که حتما باید آن را نصب کنید.

Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری چیست؟