هزینه رپورتاژ آگهی هزینه خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

یکی از دغدغه های کارفرمایان، سئوکاران و مدیران سایت ها این است که خرید بک لینک و رپوتاژ ممکن است آنها را در معرض خطر اسپم شناخته شدن توسط گوگل قرار داده و توسط گوگل پنالتی شوند. درج عکس چه در مقاله‌های سایت و چه در متن رپورتاژ آگهی‌ها مهم می‌باشد و باید حداقل یک عکس در متن رپورتاژ در جای مناسب و متناسب با متنمون انتخاب کنیم. اگر متن و محتوای تولید شده در یک سایت مرتبط به محصول یا خدمات ما منتشر شود، با توجه به اعتماد گوگل به سایت مورد نظر می‌تواند کمی از این اعتماد را شامل سایت و کلمه کلیدی مورد نظر شما کند. رپورتاژ، ریپورتاژ یا رپرتاژ از زبان فرانسوی و Publireportage گرفته شده است که در زبان انگلیسی Advertorial می‌باشد.

نمونه ریپورتاژ آگهی ارزان

در دنیای امروز، روابط عمومی و به‌طور خاص، روابط عمومی دیجیتال اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. یکی از زیر مجموعه‌های مهم در مبحث روابط عمومی، رپورتاژ آگهی است. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که تنها انتشار رپورتاژ آگهی در روابط عمومی تاثیر نداشته و عوامل دیگری نیز در این خصوص وجود دارند که در نتیجه کلی کار از جمله معرفی خدمات و یا محصول در رسانه‌ها، بی‌اثر نیستند.

و سپس اقدام به خرید رپورتاژ اگهی کنیم که در این صورت می تواند مانند یک دوپینک عمل کند….. شما نیز می توانید سئوکار وب سایت شوید و با سئوی سایت خود ، شرایطی را ایجاد کنید تا موتور های جست و جو، محتوای سایتتان را به خوبی متوجه شوند. به عبارتی با بهینه سازی سایت، نظر گوگل در مورد سایت خود را جلب کنید.

نمونه کارهای سئو

شما هم می توانید با توجه به بودجه ای که دارید (هر چند کم)، از قابلیت های مختلف اینترنت برای تبلیغات استفاده کنید. ریپورتاژ در واقع یک تبلیغات بر پایه محتواست که در سایت های پر بازدید منتشر می شود تا از اعتبار آن ها برای سایت شما استفاده کند. این کار توسط یک سری بک لینک که در ریپورتاژ می دهید، اتفاق می افتد.

نمونه ریپورتاژ آگهی با کیفیت

ممکن هست در بعضی از مواقع بتونید روزانه یک رپورتاژ آگهی و در بعضی از مواقع یک روز در میان و همچنین در بعضی از مواقع در بازه های زمانی مختلفی رپورتاژ منتشر کنید. اگه به هدف سئوی سایتتون، مجله خبری مدرن بک لینک رپورتاژ منتشر می کنید، الزاماً بازدید سایت نمی تونه به تنهایی کمک کننده باشه. بلکه باید به فاکتورهای زیادی توجه کنید تا بتونید یک رسانه مناسب و موثر در سئو رو انتخاب کنید.

  • یکی از متداول‌ترین چالش‌های این حوزه رعایت نکردن استاندارهای گوگل در زمینه رپورتاژ آگهی است که بی‌توجهی به این موضوع باعث جریمه‌شدن توسط این کمپانی بزرگ می‌شود.
  • معمولا آژانس دیجیتال مارکتینگ کانگورو پکیج‌های مختلف و متنوعی برای رپورتاژ آگهی طراحی و ارائه می کند که با توجه به تخفیف های ویژه بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای خرید می‌شوند.
  • برای 8 سایت اتوریتی بالای خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن رپورتاژ انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم.
  • جهت دریافت نمونه هایی از لیست وبلاگ های سئوسل جهت انتشار رپورتاژ، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید.
  • بهترست در دو یا سه وبلاگ رایگان فارسی به صفحه رپورتاژ لینک دهید.