کارت کنترلر سرور G10 قیمت سرورر اچ پی DL380 G10 | asilight

بر اساس اندازه و ابعاد تابلو روانی که قصد دارید، مونتاژ نمایید بایستی از برد کنترلر مناسب با ابعاد پیکسلی تابلو استفاده کنید. که نام اصلی آن در داکیومنت‌های اچ پی به‌صورت HPE Smart Array P408i-A SR Gen10 Controller قرار داده شده، برای سرورهای HP G10 ارائه شده است. این رید کنترلر HPE Smart Array P408i-a SR از سرعت 12 گیگ بر ثانیه به‌صورت پروتکل SAS ساپورت می‌کند و به کارت PCIe3.0 متصل شده است. برای دست‌یابی به حداکثر عملکرد، یک کش 2GB روی این رید کنترلر تعبیه شده است. این کنترلر به‌وسیله ترکیب کردن عملیات HBA و Raid به‌صورت Mixed Mode کار می‌کند. واژه RAID کوتاه شده عبارت Redundant Array of Inexpensive Disks میباشد و کار آن ایجاد یک واحد از مجموع چند هارد دیسک میباشد.

برای خرید کارت کنترلر اچ پی P431/4Gb FBWC 12Gb 2Port SAS با سایت کیهان سرور تماس حاصل کارت کنترلر فرمائید. کارت کنترلر اچ پی P431/4Gb FBWC 12Gb 2Port SAS با پارت نامبر ۶۹۸۵۳۲-B21 دارای SAS کنترلر بوده سریال کنترلر آن ATA/600 می باشد. همچنین قدرت پشتیبانی و رید بندی داشته و ریدهای ۰-۱-۵-۱۰ و ۵۰ را پشتیبانی می کند. همچنین دارای ۴ پورت از نوع SAS می باشد که دو عدد از آنها پورت خروجی و دو عدد دیگر پورت وردوی کارت کنترلر P431/4GB می باشد.

  • زمینه ی کاری ما بیشتر در حوزه ی تجهیزات کارکرده و ریفر می باشد.
  • توجه داشته باشید که تابلوهای تبلیغاتی شامل انواع مختلفی مانند تابلوهای نئون پلاستیک، تابلوهای برجسته، تابلوهای چلنیوم الماسی، تابلوهای چلنیوم، تابلوهای کامپوزیت، تابلوهای پلکسی گلاس و غیره هستند.
  • کد های کشیده شده بر روی ۱۶ پین خروجی HUB و ورودی ماژول تابلو روان به شما کمک می کند که جهت صحیح کابل فلت را تشخیص دهید.
  • ازلحاظ سخت افزار میتوان گفت کیفیت تمام این برند ها در یک سطح هست اما اگر به دنبال رابطه کاربری خوب و پشتبانی مداوم هستید حتما یکی از برند های هویدو ، نوااستار یا لینسن را انتخاب کنید .
  • از روی HUB خروجی، بر اساس شماره سطر ماژول از بالا، با استفاده از کابل فلت، ماژول های تابلو روان را به HUB متصل نمایید.

کنترلر ها بردی الکترونیکی هستند که اصلی ترین وظیفه را برای نمایش تابلو روان ایفا می کنند. این قطعه ابتدا برنامه ها را پردازش کرده و آنها را به ماژول ها انتقال می دهد. در این فروشگاه انواع سرورهای اچ پی ، رم سرور ، ورک استیشن یا کیس رندرینگ ، پردازنده اینتل ، سن استوریج ، انواع لپ تاپ ، کیف لپ تاپ و… عرضه می‌شود. HD-A5، این یک سیستم کنترل LED برای کنترل از راه دور و پخش ویدیوی HD آفلاین برای صفحه نمایش های تبلیغاتی LED کوچک است.

کارت کنترلر ویدئووال متروکس Mura MPX4/0

کارت کنترلر سرور G10 قیمت سرورر اچ پی DL380 G10 | asilight

E62 یک کارت کنترل پورت شبکه تک رنگ و دو رنگ است که برای نمایش درب، نمایش علائم و موارد دیگر مناسب است. می تواند از طریق شبکه به کامپیوتر برای به روز رسانی برنامه متصل شود و همچنین می تواند از دیسک U برای به روز رسانی برنامه پشتیبانی کند. رابط نرم افزار مختصر است، عملکرد ساده است، محتوای نمایشگر غنی است و از انواع صفحه نمایش LED تک رنگ و دو رنگ پشتیبانی می کند. در کشور ما، کنترلرهای تابلو روان HD2016 به‌عنوان پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بردهای تابلو روان مطرح هستند. دلیل این موضوع این است که این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار هستند، در نتیجه خرید آن‌ها مقرون به صرفه است. ضمن این که دارای نرم افزاری با کاربری ساده هستند و امکانات متنوعی نیز دارند.

رید کنترلر سرور اچ پی HPE Smart Array P841 4GB 4Port Controller

در کل مدار تابلو روان، اشتباهی در برق رسانی و نصب کابلهای فلت رخ نداده است. تعداد کافی پاور سوییچینگ در تابلو روان شما به کار گرفته شده است. این قابلیت، یک راه حل رمزگذاری داده مبتنی بر کنترل کننده آرایه هوشمند است که از داده‌های حساس و حیاتی محافظت می‌کند. توجه داشته باشید که رمزگذاری امن به یک مجوز اختیاری برای هر سرور نیاز دارد.