21 استراتژی بازاریابی جمعه سیاه برای به حداکثر رساندن سود خود

21 استراتژی بازاریابی جمعه سیاه برای به حداکثر رساندن سود خود

جمعه سیاه، روز بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده، آغاز رسمی فصل ،ید تعطیلات است. به طور سنتی، این رویداد یک رویداد ،ید فیزیکی بوده است، با جمعیتی که برای تخفیف‌های عمیق به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند که باعث فروش تعطیلات می‌شود.

امروز جمعه سیاه (BF) و سایبر دوشنبه (CM) فرصت هایی را برای برندهای تجارت الکترونیکی فراهم می کند تا فروش خود را افزایش دهند و مشتریان جه، را جذب کنند.

برای ،ده فروشان آنلاین، این فصل به م،ای اولویت دادن به استراتژی های بازاریابی پر تاثیر جمعه سیاه، با قیمت های تخفیف دار و پیشنهادات انحصاری است که مصرف کنندگان نمی توانند در برابر آنها مقاومت کنند.

برای ،یداران، انتظار هر ساله افزایش می‌یابد، زیرا آنها به امید دریافت بهترین معاملات جمعه سیاه و ،ب امتیازهای بزرگ در مارک‌های مورد علاقه‌شان، پس‌انداز می‌کنند.

منبع: https://moz.com/blog/black-friday-marketing-strategies