بنابراین، بیایید به چند برد سریع برای EEAT بپردازیم.
از نویسندگان واقعی استفاده کنید
پیروزی سریع شماره یک: از نویسندگان واقعی استفاده کنید. وقتی ،ت به محتوای مفید EEAT می رسد، این نکته کلیدی است. کاربران می خواهند متقاعد شوند که شخصی که محتوا را می نویسد واقعاً می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. بنابراین، اگر از نویسندگان واقعی استفاده نمی کنید، این یک مشکل است، زیرا، باز هم، این چیزی است که مردم می توانند ببینند و ممکن است به شما اعتماد نکنند. بنابراین، هر زمان که می تو،د از نویسندگان واقعی استفاده کنید.
بیوگرافی نویسنده
مورد دوم زندگی نامه نویسنده است. اینجا جایی است که میخواهید، به جای اینکه فقط نام نویسنده را داشته باشید، یک بیوگرافی در آن داشته باشید تا کاربران بتوانند دقیقاً بخوانند و بفهمند که چرا به این شخص اعتماد دارند، زیرا این نشان میدهد که آنها چه نوع تجربه و اعتباری با شما دارند، بنابراین همه آن جنبه ها EEAT.
صفحات نویسنده
سوم صفحات نویسنده است. بنابراین، هنگامی که نویسندگان و بیوگرافی آنها را دارید، یک صفحه نویسنده دارید که مستقیماً به آن نویسنده مرتبط است که همه چیز را در مورد تجربه و اعتبار آنها نشان می دهد. میتو،د به سایر محتوایی که آنها نوشتهاند و نمایههای رسانههای اجتماعی آنها پیوند دهید. این روش دیگری برای کمک به ترویج EEAT است، چیزی که کاربران و Google دوست دارند ببینند.
رمزگذاری طرحواره
بعد، ما نشانه گذاری طرحواره را داریم. بنابراین این برای موتورهای جستجوی شما من، است زیرا نشانه گذاری طرحواره کدی است که کد را توصیف می کند. بنابراین میتو،د از نشانهگذاری طرحواره در سراسر محتوای خود در صفحات نویسندهتان برای شناسایی یک شخص استفاده کنید تا Google بهتر بفهمد چه ،ی پشت محتوا است و اعتبار آن چقدر مهم است.
از جمله زمان برای اصلاحات
در مرحله بعد، زمان ویرایش محتوا را درج کردیم. به ،وان مثال، فرض کنید که محتوای مرتبط با پزشکی را ارسال می کنید. چیزها می توانند تغییرات زیادی در جایگاه شما ایجاد کنند و افراد زیادی هستند که ممکن است بخواهید محتوا را بررسی کنید.
بنابراین، اینجا جایی است که در محتوای خود، میتو،د شناسایی کنید که چه ،ی محتوا را نوشته است، چه زم، آ،ین ویرایش شده است، و چه ،ی واقعاً آن نسخه از محتوا را ویرایش و بررسی کرده است.
بنابراین، این کاری است که شما همچنین می تو،د انجام دهید تا از نظر دانستن ج، زم، این محتوا برای مردم کاملاً واضح باشد. این به کاربران کمک می کند و گوگل به همین محتوا اعتماد بیشتری دارد.
از تصاویر اصلی استفاده کنید
در مرحله بعد، ما باید از تصاویر اصلی استفاده کنیم – بدیهی است که تصاویر موجود نیست – که به این م،ی است که شما در واقع باید بیرون بروید و تصاویر اصلی را دریافت کنید که می تو،د در محتوای خود بگنج،د، زیرا دوباره سطح جدیدی از اعتماد را به کاربران اضافه می کند. شما که می گویید هستید، و مردم در واقع می توانند آن را در صفحه ببینند.
از ChatGPT کمک بگیرید
در مرحله بعد، از ChatGPT کمک بگیرید. بنابراین، بدون صحبت در مورد ChatGPT در دنیای هوش مصنوعی که ما در آن زندگی می کنیم، این کامل نمی شود. اما ChatGPT واقعاً میتواند به شما از این نظر کمک کند که اگر محتوای نوشتاری دارید، میتو،د آن را در ChatGPT قرار دهید و از آن بخواهید آن را نقد کند و اساساً براساس سیگنالهای EEAT و م،ای آنها از آن بپرسید. میتو،د از ChatGPT بخواهید که برخی تحلیلهای اضافی و راههایی برای بهبود این محتوا ارائه دهد. این نکته بسیار مفیدی است که در اینجا دارید.
کارشناسان را استخدام کنید
آ،ین مورد این است که اگر قبلاً در زمینه خود متخصصی ندارید، آنها را استخدام کنید. با شبکه خود تماس بگیرید، به وب سایت های خاصی بروید و شخصی را استخدام کنید تا در زمینه محتوا به شما کمک کند. حتی اگر آنها تمام وقت با شما کار نمی کنند، فقط برای اینکه کمی از یک فرد متخصص کمک بگیرند، واقعا چیزهای زیادی اضافه می کند زیرا می تو،د از آن استفاده کنید و در محتوای خود نشان دهید که در واقع در کنار یک متخصص نوشته شده است. در رشته خود
اینها برخی از بردهای سریعی است که EEAT به دست می آورد.
منبع: https://moz.com/blog/eeat-quick-wins-whiteboard-friday