کدگذاری نمودار کلی سازمان
اما برای گوگل، شما باید یک قدم فراتر به سمت م،اشناسی بروید. هر آنچه که در مورد نام تجاری خود از طریق متن در صفحه گفتید، دوباره از طریق نشانه گذاری طرح کلی بگویید. روشن ، نام تجاری نهاد شما برای Google، ویژگیهای کلیدی آن را مجدداً تأیید میکند و گامی حیاتی برای Google است تا آن اطلاعات را به،وان حقایق در نمودار دانش خود بپذیرد.
بنابراین نمودار سازم، خود را فقط به نشانواره و URL محدود نکنید، همانطور که Google با ا،امات قطعه غنی خود توصیه میکند. با فراتر از فیلدهای توصیه شده Google برای استفاده از محدوده کامل نمودار سازم، خود، همه ارتباطات ارزشمند را برجسته کنید. توضیح دهید که افراد کارمندان شرکت، کدنویسی جوایزی که برنده شده اید، سازمان هایی که در آن عضو هستید، بنیانگذاران یا شرکت مادر هستند. از محبوبیت آنها برای تقویت محبوبیت خود از طریق ارتباط استفاده کنید. اما یک نمودار سازم، فقط به شما در ایجاد روابط در سایت کمک نمی کند. میتواند ارزش ویژه برند را که در خارج از سایت به دست میآید با روشن ، ارجاعات به برند در متن و تصاویر درج کند. از طریق همان نماد، تمام دارایی های نام تجاری مرتبط را در این نهاد واضح ادغام کنید. همین بر،ب ها فقط برای پروفایل های رسانه های اجتماعی اعمال نمی شود. نمایه ،بوکار Google، صفحه ویکیپدیا و فهرستهای فهرست راهنما را اضافه کنید. این باید یک لیست طول، باشد و اگر اینطور نیست، وقت آن است که جلسات بیشتری با گوگل ترتیب دهید. به طور متوسط، یک نهاد برای تبدیل شدن به یک دوست Google به بیش از 30 نقطه لمسی مفید نیاز دارد.
ارتباطات م،ی دار ترتیب دهید
بنابراین بیایید نگاهی به راه هایی بیندازیم که از طریق آنها می تو،د این برخوردها را سازماندهی کنید، مشروط بر اینکه هر ارتباط باید به طور مداوم از آنچه قبلاً در مورد خودتان گفته اید پشتیب، کند. این به گوگل اطمینان بیشتری می دهد که اطلاعات مربوط به شما دقیق است. بنابراین مطمئن شوید که از بیوگرافی موجودیت برند خود در تمام نمایههای رسانههای اجتماعی، مشروعیت خود با فهرستبندیها در دایرکتوریهای شرکت یا صنعت، شهرت خود در ویکیپدیا یا ویکیدادا، موقعیت خود در رتبهبندی و بررسی سایتها، و قرار گرفتن در معرض نمایه ،بوکار Google خود حمایت میکنید. اکانت Publisher Center یا Trader Center. گسترش پوشش قالب خود را از طریق برنامهها، پاد،تها و ویدیوها در نظر بگیرید. با درخواست برای جوایز، پیوستن به سازمان های مربوطه، میزب، رویدادهای فیزیکی، مصاحبه با مدیر عامل خود، انتشار یک گزارش تحقیقاتی یا هر ابتکار ایجاد برند، در صنعت خود به یک مرجع تبدیل شوید. هیچ یک از این کارها برای بک لینک ها انجام نمی شود، بلکه به شما این امکان را می دهد که آن ارتباطات م،ی دار با گوگل و با مخاطبان خود برقرار کنید. هنگامی که داشبورد موجودیت نام تجاری شما در SERP ها ظاهر شد، آن را ادعا و سازماندهی کنید، سپس به API Graph دانش بروید تا ببینید آیا با Google دوست پیدا کرده اید یا خیر. زیرا اگر گوگل بین توصیه دو محتوای مساوی، یکی از طرف دوستی که میدانند در یک موضوع متخصص است و دیگری از طرف ،ی که بهتازگی دربارهاش شنیدهاند، انتخابی داشته باشد، مطمئناً گوگل منبعی را که به آن اعتماد دارد اولویتبندی میکند.
تنها زم، که نام تجاری شما به یک موجودیت تبدیل شود، می توان سیگنال های EEAT را به طور کامل پیاده سازی کرد. تنها زم، که Google موجودیت برند شما را درک کند و آن را به نمودار دانش پیوند دهد، میتواند به طور کامل از اعتبار موقعیت استفاده کند. بنابراین روی دوستی با Google و تبدیل شدن به یک موجودیت واضح و کاملاً مرتبط در نمودار دانش خود کار کنید. این احتمال را افزایش می دهد که این نام تجاری در جمع نظر گوگل گنجانده شود. از آنجایی که گوگل به ،وان یک دروازه بان برای دید در کل ا،یستم گوگل عمل می کند، این مجموعه ملاحظات کاربر نهایی نیز هست.
منبع: https://moz.com/blog/،nd-en،y-seo