‎Seo: ریپورتاژ‌ در سئو on Apple Podcasts | مدرن بک لینک

حتی تعاریفی مانند کلاه سفید و کلاه سیاه و کلاه خاکستری و کلاه زرد و… هم تعاریفی رسمی نیستند و کم کم در دایره لغات سئو قرار گرفته اند و بسته به شخص می توانند تعاریف بسیار متفاوتی داشته باشند. برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با واتساپ یا تلگرام سئولایت در ارتباط شوید. توصیه می کنیم برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید تعداد لینک ها از 3 عدد بیشتر نشوند. پرداخت مبلغ به منزله قبول تمام شرایط و قوانین درج شده در این صفحه می باشد و پس از پرداخت قابل عودت نمی باشد. رپورتاژ برای سایتهای غیر اخلاقی و غیرقانونی (شرط بندی و… و سایتهای خلاف قوانین کشور) به هیچ عنوان پذیرفته نمی شوند.

۰۳اتوریتی سایت

نکته ای که باید دررپورتاژ نویسیمدنظر قرار دهید این است که، قبل از دست به قلم شدن، باید پرسونای مخاطب یک سایت را بدانید. به طور مثال نمی توانید در یک سایتی مثل دیجیاتو ( دیجیاتو سایتی در حوزه فناوری است) رپورتاژی در زمینه ورزش بدنسازی منتشر کنید. اگر هم بتوانید و اگر تحریریه آن سایت از شما قبول کنند، مخاطب هدف شما در آن سایت نیست. همچنین تمامی سایت ها امکان ایندکس صفحات از طریق سرچ کنسول را دارند و شما اگر خیلی عجله داشته باشید می توانید درخواست ایندکس دستی تمامی ریپورتاژ های خود را بدهید تا در زمانی حدود 48 ساعت بک لینک های خود به گوگل معرفی کنید. برای مثال هر مقاله ای که در یکی از سایت ها منتشر شود به مرور در تمامی سایت های دیگر منتشر می شود و کلمات کلیدی مرتبط آن ها به یک دیگر به صورت طبقه بندی شده لینک داده می شوند. بسیاری از کسب و کارها یا شعب آنلاین خود را راه انداخته اند یا حداقل ایده و برنامه ای برای آن دارند و هرکس که از این قافله جا بماند در آینده باید هزینه هایی بسیار زیادی برای حفظ توانایی رقابت خود بپردازد.

سایت های که اعتبار دامنه بالاتر از 50 دارند سایت های مناسبی هستند. فروشگاه گوشی شاپ یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی و تبلت فعالیت می‌کند. این فروشگاه از سال 1384 فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد و با استفاده از متخصصان و طراحان خود اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند ایرانی را بنیان گذاری کردند. پیشنهاد می کنیم مقاله “درج ریپورتاژ چه مزایای دارد؟” را نیز مطالعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله “رپورتاژ چیست و چگونه آن‌ها را تهیه کنیم؟” رانیز مطالعه کنید. منظور کاتلر از بازار هدف چیست؟ چطور می‌توانیم بازار را بخش‌بندی کنیم تا بهترین بخش را هدف بگیریم؟ این مقاله…

چنین سایت هایی نه تنها باعث بهبود در وضعیتسئوی سایتشما نمی شوند، بلکه احتمال کاهش رتبه هم برایتان وجود دارد. یکی از نکات مهم در نگارش رپورتاژ این است که کلمات کلیدی مناسبی را برای دریافت لینک به سایت خود مشخص نمایید. بهتر است که یکی از کلماتی را که مشخص نموده‌اید به صفحه اول و دیگر کلمات را به صفحات داخلی وبسایت خود، لینک دهید. رپورتاژ از بروزترین روش های برند سازی و بازار یابی است و دارای تاثیر مثبتی روی سئو سایت است و یکی از روش های بهبود سئو و افزایش بازدید است.

برای رپورتاژ آگهی دانشگاهی تخفیف دارین؟ خیلی ممنون میشم اگر تخفیف داشته باشین. در این روش شما با استفاده از درگاه پرداخت معتبر زرین پال مبلغ را بصورت آنلاین پرداخت می نمایید. متن فارسی هیچ خطری ندارد اما بهترست برای رپورتاژها در یک وبلاگ فارسی لینک گرفت. نسبت به ایندکس شدن مطالب تضمینی از سمت ما وجود ندارد ولی برای ایندکس شدن راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

شما با ثبت نام کردن در این سایت‌ها به سادگی می‌توانید آگهی خود را در آن‌ها انتشار دهید. برای ثبت نام در این سایت‌ها احتیاج به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. درطی ریپورتاژ خود بعد از بیان مسائل و ارائه یک سری از حقایق باید مواردی را عنوان کنید که برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کند و از سوی دیگرقابل استفاده باشد. یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما کدام یک از احتیاجات او را برطرف می‌کند. تبلیغات کلیکی یعنی تبلیغ شما در هزاران سایت پربازدید نمایش داده می‌شود و فقط در ازای تعداد کلیک‌ها هزینه پرداخت می‌‌کنید. زیرا استفاده از لینک‌های تکرای موجب می‌شود گوگل سایت را جریمه کند و افت رتبه شدیدی داشته باشد.

ریپورتاژ آگهی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند در طولانی مدت به سئو سایت شما کمک کند. سوال بسیاری از افراد علاقه مند به بازاریابی آنلاین و اینترنتی ریپورتاژ چیست؟ می باشد که در این مقاله سعی کردیم جواب سوال ریپورتاژ چیست؟ را بدهیم. ریپورتاژ از کلمه Advertisement reporting به معنای گزارش تبلیغات می باشد.

افزایش ترافیک سایت با شبکه های اجتماعی

از دیگر نکاتی که حتماباید بررسی کنید اسپم اسکور است که هرچقد میزان آن کمتر باشد بهتر است. اسپم اسکور درواقع معیاری است که گوگل با آن سایت های اسپم را شناسایی میکند و درواقع اگر در سایتی که از نظر گوگل اسپم است بک لینک بگیرید روی سئو شما تاثیر منفی دارد. در واقع بک لینک از سایت های اسپم یکی از کارهایی است که در سئو منفی انجام میشود. اسپم اسکور یک عددی بین 1 تا 10 می باشد و معمولا اسپم اسکور کمتر از 3یا4 قابل قبول است . این یک اشتباه محض است که فکر کنیم رپورتاژ تنها عامل اصلی بهبود جایگاه کلمه ما در گوگل خواهد بود بک لینک ، محتوای خوب و کاربر پسند خود صفحه ما و …. انتشار رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار زیاد (دامین آتوریتی، پیج آتوریتی ، اسپم اسکور پایین و … ) نتایج شما را در گوگل بهبود می دهد و به بهبود برندسازی شما کمک می کند در کل موجب قدرت گرفتن سایت شما نسبت به رپورتاژ مربوط خواهد شد.

مطالب وبلاگ

یکی دیگر از نکاتی که هنگام تهیه رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید این است که مطلب شما طولانی نشود. در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود می‌گردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات مجله خبری مدرن بک لینک آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. این نوع رپرتاژ ریشه در روزنامه‌ها و مجلات دارد و در این رسانه‌ها از قدیم تاکنون استفاده فراوانی داشته‌است. به عنوان مثال در یک گزارش یا مقاله در روزنامه‌ها و مجلات به معرفی محصول مرتبط نیز پرداخته می‌شده‌است.

  • لینک هر ریپورتاژی، یکی از عوامل تأثیرگذار بر شیوه‌ی بازاریابی است؛ زمانی که بحث بر سر استفاده از بک لینک‌ها و رتبه‌بندی سایت می‌شود، لینک‌های فالو بر نوفالو، ارجحیت خواهند داشت چرا که لینک‌های نوفالو، هیچ تأثیر مثبتی بر رتبه‌بندی موتور جستجو ندارند.
  • ریپورتاژ آگهی به نوعی معرفی محصول به شیوه ای غیر مستقیم در رسانه های معتبر و وب سایت ها به شمار می رود.
  • ضمن اینکه محتوای ریپورتاژ شما در نتایج گوگل رتبه خوب و بالایی خواهد داشت.
  • دیگر مزیت مهم استفاده از ریپورتاژ آن است که سئوی سایت شما را بهبود می‌بخشد.

برای بیشتر دیده شدن رپورتاژ پیشنهاد من اول انتشار در ساعات و روزهای مناسب است، دوم استفاده از امکاناتی مثل قرار دادن در لینک های پربازدید، ویترین خبر سایت های خبری، قسمت وبگردی سایت ها. تکنیکی که من همیشه در انتشار استفاده می‌کنم توجه به زمان انتشار است. رپورتاژی که دیده و خوانده نشود به نظرم مانند کلمه کلیدی است که در صفحه 2 می‌باشد. رپرتاژآگهی می تواند خبر از کسب وکار جدید، محصول جدید و یا معرفی خدماتی باشد. استارت آپ های مطرح دنیا از رپرتاژ برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌کنند.