‎Seo: ریپورتاژ‌ در سئو on Apple Podcasts | مدرن بک لینک

کارشناسان توصیه می کنند بهتر است برای اینکه مطلبی که برای رپورتاژ می نویسید، برای مخاطب خسته کننده نباشد، محتوای آن بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه داشته باشد. این کار علاوه بر خسته نکردن مخاطب یک حُسن دیگری هم دارد و آن اینکه خود این رپورتاژ آگهی نمی تواند برای سایر صفحات خود شما رقیب مجله خبری مدرن بک لینک شود. توصیه می کنیم رپورتاژ را طوری سئو نکنید که با صفحات اصلی خودتان رقابت کند. نگته مهمی که باید در نوشتن رپورتاژ آگهی باید توجه زیادی به آن داشته باشید، این است که محتوای متن اصلی شما باید طوری نوشته شود که برای خواننده هم جذاب باشد و هم خواندن و درک آن برای او راحت باشد.

فواید ریپورتاژ آگهی چیست؟

به همین جهت سئولایت اعلام آمادگی دارد تا بهترین و مناسب ترین پلن های رپورتاژ را برای سایت شما تنظیم و اجرا نماید و در صورت نیاز بعنوان مشاور حرفه ای در کنار شما باشد. در این صفحه شما می توانید رپورتاژ و بک لینک دانشگاهی و رپورتاژهای مجله ای (پی بی ان) را سفارش دهید. ثبت آگهی در سایت‌های انتشار بسیار آسان است و شما تنها به عضویت در این سایت‌ها دارید البته در برخی از سایت‌های پربازدید خبری مانند ایسنا و …

  • قدمت دامنه نشان دهنده میزان فعالیت و مستمر بودن آن در دنیای آنلاین است.
  • اگر سؤال و یا تجربه ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان آموزش‌های دیجیتال مارکتینگ آژانس تاس، به اشتراک بگذارید.
  • این مورد درسئو سایتشما تاثیر مستقیم گذاشته و باعث بهبود رتبه آن می شود.
  • زمانی که شما محتوای مربوط به برند خودتان را در سایت‌ها، نشریات و کانال‌های پربازدید نشر می‌دهید، این سبب می‌شود که برند شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد و تداوم انتشار آن در کمپین‌های مختلف موجب اعتبارسازی برند خواهد شد.
  • همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین فواید منتشر کردن ریپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که دیگران از برند شما آگاه خواهند شد.

البته همیشه استثنا وجود دارد، اما بیشتر وب‌سایت‌ها، رپورتاژها را حذف نمی‌کنند. همین باعث می‌شود تا کاربران بیشتری با برند و محصولات شما آشنا شوند. پس زمان را هدر ندهید و برای ارتقای محبوبیت و شهرت برند خود، یک محتوای ایده‌آل تهیه و آن را در یکی از وب‌سایت‌های معتبر و پربازدید منتشر کنید. امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم؛ به گونه‌ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه می‌شود که در حالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است. اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب‌سایت تبلیغ‌کننده است.

بنابراین می توانید در معرض دید مخاطبان مناسب قرار بگیرید و تعداد زیادی لید را با این روش تبدیل به مشتری کنید. بسیاری از نشریات هنگام انتشار رپورتاژ بیان می کنند که این محتوا، تبلیغاتی است تا خوانندگان خود را گمراه نکنند. معمولاً رپورتاژ ها در کنار محتوای معمولی نشریه یا به عنوان مکمل آن ظاهر می‌شود، اما باید دارای برچسب «محتوای حمایت شده» بوده یا در «بخش تبلیغاتی ویژه» چاپ شده باشد. فکر کنید شما می خواهید در جایی استخدام شوید و مدیر آن شرکت به شما می گوید یک معرف بیاورید تا شما را استخدام کنم.

مقالات آموزشی

رپورتاژها به بازاریابان این فرصت را می دهد تا محتوای ارزشمندی را به مخاطبان ارائه دهند و در عین حال محصول یا خدماتی را نیز تبلیغ کنند. ایجاد تعادل بین این دو، برای به دست آوردن اعتبار نزد مخاطبان هدف کلیدی و بسیار مهم است. ریپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ خبری یک نوع از تبلیغات است که در قالب یک گزارش و خبر است. ریپورتاژ آگهی، در واقع اطلاعیه‌ای است که از سمت روابط عمومی با هدف اطلاع‌ رسانی خبر کسب و کار به مردم در رسانه‌ها و انتشارات هدفمند منتشر می‌‌شود. اگر در متن‌های رپورتاژ از آدرس خود استفاده کنید، سبب می‌شود تا مخاطبان اعتماد بیشتری به شما کنند و محصولات شما را خریداری کنند.

با قرار دادن ریپورتاژ برای سایت تان میتوانید این اطمینان را داشته باشید که اگر این ریپورتاژ به طور صحیحی نوشته شده باشد میتواند کاربران بیشتری را به سایت تان هدایت کند و ترافیک سایت تان را بهبود بخشد. شما باید بدانید که کاربران در چه موقعیت هایی احتمال کلیک کردن روی لینک به سایت تان را بیشتر دارند و در آن موقعیت ها به سایت و یا صفحات هدف تان لین دهید. دراین حالت کاربران به سایت تان وارد میشوند و شما را به اهداف ریپورتاژ نویسی میرسانند. دیگر نکته ای باید به عنوان اصول نوشتن ریپورتاژ در نظر داشته باشید این است که در مکان های درست لینک دهی به سایت تان را داشته باشید.

معایب ریپورتاژ

با توجه به فراگیر بودن ریپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید کانال‌های توزیع محتوای زیادی را چون سایت‌های پربازدید ، شبکه‌های اجتماعی، و… برگزینید تا بتوانید طیف گوناگونی از مخاطبان را مورد هدف قرار دهید. بنابراین انتشار ریپورتاژ آگهی شانس دیده شدن و محصولات شما را چند برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اساسی و مهم ریپورتاژ برندسازی و آگاهی مخاطبان از برند است. متن‌های ریپورتاژ خبری برای تاثیرگذاری بر تبلیغات باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. هرچقدر متن‌های رپورتاژ باکیفیت‌تر باشند تعرفه رپورتاژ خبری در سایت‌های تبلیغاتی نیز بالاتر خواهد‌بود اما این بدان معنی نیست که هر سایت تبلیغاتی که تعرفه بیشتری داشت متن‌های باکیفیتی را تولید می‌کند. برای اطمینان از کیفیت ریپورتاژ خبری در سایت‌های تبلیغاتی قبل از سفارش اصلی خود ابتدا یک سفارش کوچک به این سایت‌ها دهید اگر کیفیت متن تولید شده مورد رضایت شما بود سپس سفارش اصلی خود را ثبت کنید. رایا مارکتینگ یکی از سه سایت برتر کشور در زمینه سئو و تولید محتوا می‌تواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند.