‎Seo: ریپورتاژ‌ در سئو on Apple Podcasts | مدرن بک لینک

گوگل به طور کلی با لینک هایی که در ازای پرداخت پول منتشر می شوند، مشکل دارد و با این کار می خواهد همه سایت ها به طور طبیعی لینک سازی کنند. به همین دلیل اگر احساس کند که لینک شما در سایتی خریداری شده است، آن را پاک کرده و یا شما را جریمه خواهد کرد. این مورد درسئو سایتشما تاثیر مستقیم گذاشته و باعث بهبود رتبه آن می شود. هر چه سئوی سایت بهتر باشد افراد زیادی را به مطلب شما هدایت می کند . ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت هستیم که کلیه خدماتی که کسب و کارشما، برای رشد در فضای دیجیتال به آنها نیاز دارد را برنامه ریزی و اجرا میکنیم. به هیچ عنوان از ریپورتاژ تکراری برای سایت‌های مختلف استفاده نکنید، زیرا هیچ تاثیری در رتبه‌بندی سایت شما نخواهند شد.

همانطور که شرکت های بزرگ مواد غذایی در کشور، میلیاردها تومان بابت تبلیغات تلویزیونی و حتیتبلیغات گوگلهزینه کرده اند. شما هم می توانید با توجه به بودجه ای که دارید (هر چند کم)، از قابلیت های مختلف اینترنت برای تبلیغات استفاده کنید. ریپورتاژ در واقع یک تبلیغات بر پایه محتواست که در سایت های پر بازدید منتشر می شود تا از اعتبار آن ها برای سایت شما استفاده کند. این کار توسط یک سری بک لینک که در ریپورتاژ می دهید، اتفاق می افتد. یکی دیگر از قالب های تولید و انتشار رپورتاژ آگهی استفاده از تصویر است.

زمانی که رپورتاژها به شکل اصولی و درست نوشته شود، به بازاریابان کمک می کند تا ارتباطات معتبری با مخاطبان هدف خود برقرار کنند. قرار نیست به صورت مستقیم تبلیغاتی را منتشر کنیم و ما همان طور که از نام مجله خبری مدرن بک لینک آگهی پیداست، به دنبال این هستیم که اطلاع رسانی، تبلیغات و ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف از طریق متنی که ماهیت خبری و مقاله‌ای دارد انجام شود. امروزه که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، بازاریابی هم رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات دیجیتال هستیم.

نمونه کارهای گرافیکی

بهتر است سایت های مرتبط ولی کم درباره شما صحبت کنند تا سایت های بسیار زیاد ولی غیر مرتبط. برای آن که بتوانید محتوای ریپورتاژ را به بهترین شیوه بنویسید، نیاز است که پیش از هر چیزی بدانید که هدف از نوشتن آن چیست. اگر به دنبال افزایش اطلاعات و منتقل کردن خبر درباره‌ی جدیدترین خدمات سایت خود هستید، نگارش شما با یک تبلیغ غیرمستقیم که اساس کار ریپورتاژ است، تفاوت خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ریپورتاژ برای سایت شما به همراه دارد، افزایش نرخ تبدیل لیدها است. این ویژگی که تأثیر مستقیمی بر سود و اهداف سایت شما می‌گذارد، به عنوان مهم‌ترین هدف ریپورتاژ نیز شناخته می‌شود. برای آن که بتوانید این نرخ تبدیل را افزایش دهید نیاز است که رپیورتاژ را در وبسایت‌هایی قرار دهید که بیشترین ارتباط را با محتوای سایت شما دارند.

انواع ریپورتاژ آگهی

اگر کاربان زیادی به آن صفحه هدف وارد شوند و خیلی زود از آن خارج شوند نشان میدهد که آن صفحه چندان جذاب نیست و این امر نیز میتواند تاثیر منفی روی سایت تان داشته باشد. پس باید دقت داشته باشید که در چه سایتی برای کلمات سایت تان ریپورتاژ میخرید تا این بک لینک ها تاثیر منفی در سئو سایت تان نداشته باشد. معمولا قیمت رپورتاژ آگهی برای پکیج ها از ۶۰۰هزار تومان به بالا میباشد اما اگر بخواهید در سایت های مجزا این ریپورتاژ ها را ثبت کنید باید هزینه ای در حدود ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان بسته به اعتبار سایت رپورتاژ آگهی متغیر میباشد.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “رپورتاژ چیست و چگونه آن‌ها را تهیه کنیم؟” رانیز مطالعه کنید. درگاه پرداخت اینترنتی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در تجربه مشتری است! چون من حقیقتش با بررسی هایی که کردم به آژانس بازاریابی نوین رسیدم.

  • از آنجایی که رپورتاژها می توانند اطلاعات مفید و جالبی را ارائه دهند، مخاطبان ممکن است بیشتر از تبلیغات سنتی به آنها توجه کنند.
  • برای آن که بتوانید ریپورتاژ مناسبی بنویسید نیاز است که با اصول نگارش آن آشنا شوید.
  • تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاری پست در رسانه های اجتماعی و تگ کردن شرکت شما، یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند، تبلیغ رپورتاژ خود و به دست آوردن محتوای تولید شده توسط کاربران از جانب مخاطبان است.